elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av elina - 27 maj 2010 21:55

Kom nyss hem..följde med å lämna Johan på busstation. Kul.

Haha tufft att jag är sur...................

Ska iaf packa så gott det går nu och sen gå och lägga migggg.

Orkar ej lägga upp på dagens outfit för det var ändå fult så det spelar ingen roll =)

Efter helgen ska jag lägga upp bild på min skolavslutningsklänning för jag orkar inte he på mig den nu och knäppa kort (y)

Särskrivning här jao.

Nu ska jag kissa SEN packa. Hörs lite kort imorgonbitti. Godnatt!

Av elina - 27 maj 2010 15:56

Nu sitter jag och skriver lite på en recension, fördriver tid typ.

Ska ta bussen som går tjugo över 4 och ska sen gå till friskis å vänta på Johan där typ...eller nåt :)

Jag skriver inlägg när jag kommer hem =)=)=)=)=)=)

lägger förmodligen in bild på dagens outfit då ;) haha eller nåt.

Hörs senare IAF. Ciao

Av elina - 27 maj 2010 07:10

Godmorgon! =)

Förlåt för dålig uppdatering igår, min dator var så jäkla jobbig så jag orkade inte skriva nånting då.

For ju iaf med Louise in till stan, jag köpte tuggummi och hon köpte MASSOR med kläder. Hah

Sen var vi liksom här hos mig ett tag, vi skrev en låt   

Haha aja, har ingenting mer å skriva om gårdagen...om ni undrar något så frågar ni. oki?eller va......

Haha ska till Johan idag någon gång. Vi har 7 månader idag btw =)<3<3<3<3 Grattis Elina å Johan.

Han ska iaf till Stockholm ikväll med sin klass och jag till...haha Ulvön med min klass imorgonbitti (HAHAH) så vi ska ju vara borta från varandra den här helgen :o jobbigt läge, men så äre.

Nu skrev jag helt särt som vanligt, hörs när vi hörs. TJARROOO



you are my angel<3

(jag ser korvig ut ::):)fdoidngjdfngkdfnk)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards