elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av elina - 3 maj 2010 22:07

Kom hem för ett litet tag sen, fan vad drygt det var att åka buss...-.-

Fick vänta inne i stan typ en halvtimme och hur mysigt är det en seeeen och kall måndagkväll? Inte så jättemysigt...:(

Jag höll på frysa ihjäl (y)

Nu har jag värmt upp mig iaf, lölzi.

Har kollat lite på svenska hollywoodfruar också...HAHAHAHA. Jag dog.

Maria Montazami :') hahahaha

Ajaaaa, nu ska jag gå och spy lite :) nejmen skämt åsido (DÄR FICK JAG TILL DET PÅ RIKTIGT!!!!!!!YAY!) så ska jag gå och borsta tänderna osv nu sen går jag och lägger mig. Mys på det..eller något.

Godnatt =)


btw, när jag skulle till Johan idag så var jag inne i stan en timme före bussen gick så jag köpte en ny puderborste eftersom min var så elak och försvann :(</3

köpte också två ansiktsmasker =)

80 spänn sammanlagt (y) nöjs

Av elina - 3 maj 2010 16:43

Chachaaaaa.

Kom till Johan för en stund sen och ska vara här tills typ nån gång.

Ska ta bussen hem   känns coolt.

Haha, skriver när jag kommit hem.

Ciaaaaaaaooooo

Av elina - 3 maj 2010 06:33

Japp nu vare ny vecka, nya tag då! -.-

Idag är det en ganska chill dag så jag tror att jag överlever faktiskt.

Ska till stan efter skolan och sen till Johaaaaan, jag skriver när jag har tid ;)

Ha en awesome dag! ciaaaaaaaaao


 

du och jag förevigt. ily

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards