elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av elina - 19 maj 2010 21:08

Amagad vad jag älskar allt just nu...nat.

Jag måste vara den mest negativa personen på denna planet..just nu.

Har upptäckt två vita grejer i min hals och enligt min mor så är det halsfluss, enligt internet också så vi får väl se vad läkarn säger.

Ska kolla imorgon typ, ösöm. Hoppas jag får sån här...antibiotika eller vad det heter så jag kan få bli frisk :):):) det vore ännu mer ösöm.

Aja, ska iaf försöka sova nu (kommer inte gå dock och det hjälper inte mot min hemska sjukdom...) för att...det behövs säger vi.

Min blogg ser ut som en tråkig cpgrej, men har inte orkat lägga in några bilder på datorn ännu men det kommer så då kan jag lägga ut nå mysiga 8) haha

Godnatt nu iaf =)

Av elina - 19 maj 2010 13:13

Sitter framför tv:n och äter korv potatis och ägg, haha jag suger.

Jag är verkligen sjukt dålig på att göra mat eller nånting överhuvudtaget. jag kan inte ens steka ägg. Det blir inge gott liksom, mycket godare när mamma steker dom (a) kanske för att jag bränner mina (y)

Men iaf, eftersom jag äter på riktigt nu så tror jag att jag är lite mer frisk än tidigare, halsen gör inte onte just nu och har ingen feber. Hostar bara lite ibland.HÄH

Jag ska börja bli lite roligare här snart...har inte orkat än liksom 8)

ajääää, nu ska jag fortsätta ha skit tråkigt. ciao

Av elina - 19 maj 2010 08:30

Daaaaaaaamn vad jag är sur och irriterad!

Läste precis om halsfluss (a) haha, det stod alla symtom som jag har ju..jävla bajs.

Jag vill faktiskt till skolan, måste vara i skolan...........

Åh va mitt liv är underbart just nu. Inte. BLÄ

Ska gå och dö lite, hejdå.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards