elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av elina - 20 maj 2010 21:18

Hemma från min störda människa till pojkvän. hahahaha, allvarligt...jag tror det är något fel på han :) men han är söt ändå.

Är himmmmmmllllllaaaarrrrnnnnsss glad nu för jag har ju bestämt mig helt klart för att gå till skolan imorgon, känns awesome! =D haha...trodde aldrig jag skulle säga det.

Jag vet att alla mina kära vänner har saknat mig, synd bara att jag inte saknat er. Haha jag skooojaaa, jag har saknat er och jag har haft så tråkigt hela veckan så jag behöver skratta...fast jag gjorde det med johan..men ändå...ni fattar vad jag menar.

IAF nu ska jag sluta skriva värdelös text för det är typ...värdelöst.

Godnatt =D

(L)

Av elina - 20 maj 2010 16:55

Nänu drar jag iväg och hämtar Johan sen stannar vi där...jag där tills nån gång.

Hörs senareeeeee! ;)


  den e fejn

Av elina - 20 maj 2010 14:55

Hihi var ju på vårdcentralen och gissa vem som kom in där och gjorde mig glad dåååå?

Jo julllaaaan :D hääh, så hon följde med hit å åt 8) mys jao.

Iaf på vårdcentralen sa han att jag ej hade halsfluss, iaf ingenting så han kan ge mig droger, lol. Fick däremot annat som jag ej diskuterar för det är privat haha.

Nu har jag precis gjort kladdis som jag och mamma ska kääääka, hon är typ arg på mig lite fast hon älskar mig för att hon måste.

Sen ska vi väl äta middag nån gång, haha vi äter hela tin jao, fast nä.

Efter vi ätit åker jag till johan :)

Nöjsaaaaa, tjarrå :)


 

bara för att jag ser så extremt cool ut (a)(a)

Av elina - 20 maj 2010 09:58

Nu ska jag strax göra så jag ser lite mänsklig ut, fast nä.

Haha, ska väl iaf fördriva tid tills vi ska gå till vårdcentralen =)

Kom precis på att jag saknar min storasyster fädt mikkeeeee, vi har inte träffats på...länge typ. Måste prata med na för hon fattar saker som ingen annan fattar.

Aja, hörs senare iäf.


  Haha! sötnös =D

Av elina - 20 maj 2010 09:13

Eftersom jag inte har något liv så tänkte jag att jag kan lägga upp några av de få bilder jag tog i Malmö :)


  Innan vi skulle kliva på nattåget påväg mot Malmö!

 

HAHAHA, i väntan på Caroline inne på en toa ;) hahaha....

  Såg ett par ässsssnyygggaaa skor där någonstans...dom ser såklart inte så snygga ut med min cpmobilkamera. Men dom var iaf rosa osvosvsv.

 

Som Caroline skrev, donken såklart ;)

Glad tjej :)

Av elina - 20 maj 2010 08:33

Godmorgon på er! ja jag menar verkligen god morgon 8) haha

Har sovit asbra inatt jao  

Är typ tvungen att vara hemma idag fast jag veeerkligen vill till skolan...

Ska ju som sagt kolla upp om jag har halsfluss eller inte och få grejs för det isf,

men mina vita grejer har försvunnit..tror jag :o hittar dom iaf inte...(a) hah

Nu ska jag kila ner och äta frukost med min moder...hoppas jag.

Jag vill vara frisk så jag kan vara ute i solen..........öläälllä

hejdå (a)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards