elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under maj 2010

Av elina - 5 maj 2010 19:13

Hemma från kören nu. Haha jag älskar och umgås med Caroline :D

Hon är så flummmmm ;) blir nöjs att åka till Malmö nästa vecka med na :D

+ kören då men ändå...häh

Nu ska jag läsa lite eller göra något skolarbete tror jag..(kommer förmodligen bli så att jag läser bloggar ;b) och sen ska jag göra ansiktsmask och sen duscha och fläta håret osv =) tänkte ta hand om mig själv lite ikväll. Mysigt, hihi.

Skriver mer senare. Ciao


  Fin Caroline på båten till finland förra året :)

Av elina - 5 maj 2010 15:34

Är hos mamma nu och väntar på bussen som går 18 över 4 :)

Nationella idag var roligt...haha. Så bra gick det ;) typ skrattade åt mig själv för att det gick piiiissssss. Men jag fattar verkligen ingenting av kemi osvosvosvosvovsoovssvvv.

Men whatever...det får bli bra ändå =) lölzä

Aja nu ska jag stänga av datorn och kolla på lite tv och sen gå iväg till bussen (a)

Hörs vid 7 typ :) hejdå!

Av elina - 5 maj 2010 07:17

Tänkte bara lägga upp bild på hur våran klasströja ser ut för jag har inte visat den förut....+ en bild som ser fin ut ba :)



Jag ser aaastjock ut, lölz. Men det är faktiskt så att tröjan är stor :o.o.o.o.o

OTROLIGT dålig bild jag tog nu ser jag..haha men orkar inte ta en ny.

Det som står i pratbubblan är "Kånstit...efter 9 år tjäner jag mig ente ett dug smarttare"

 


 

Av elina - 5 maj 2010 06:46

Godmorgon!

Nu har jag rätt så bråttom men tänkte skriva ett snabbt inlägg ändåååå.

Har nationella prov idag...kemiäckel...kommer inte gå bra men får göra så gott jag kan (y) eller vad mamma nu sa :D höhö

Efter skolan har vi kör så jag skriver när jag kommit hem från den =)

Ha en bra dag och lycka till på nationella alla 9or ;)

Av elina - 4 maj 2010 21:14

Rubriker sux..kommer aldrig på någon ttttieeep.

Kom nyss hem från Johan (typ nyss) och har käkat kex -.- irriterande...

Så jäkla ovärt...:):) hah

Juuustja, jag kom precis på att jag glömde ta fram Johans headset till han så han kommer typ bli feetttt arg imorgon (a)(a)(a)(a) förlååt (A)

Ajaaa, nu ska jag gå och borsta tänderna och tvätta bort sminket (y)

Måste sova mycket inatt för vi har långt jobbigt nationellt prov imorgon...kill me (u)

Skriver imorgonbitti eller något. puessss


Av elina - 4 maj 2010 18:24

Är hos Johan nuuuuu (y)
Jag är trött som tuuusan så jag tror jag ska sova lite (a) hähäh

Tänkte bara uppdatera nu för kul...fast det var ingenting intressant men ändå.

Hörs senare ikväll, ciao :)

Av elina - 4 maj 2010 06:40

Godmorgon!

Har precis duschat och ska typ sminka mig OSSSSVVVV nu.

Höhö har lite bråttom faktiskt men sega vid datorn ändå...nöjs.

Ska till Johan idag...för omväxlings skull (a)

Så samma som igår...skriver antingen där eller när jag kommer hem.

Ciaaaaoooooooo =)

Av elina - 3 maj 2010 22:07

Kom hem för ett litet tag sen, fan vad drygt det var att åka buss...-.-

Fick vänta inne i stan typ en halvtimme och hur mysigt är det en seeeen och kall måndagkväll? Inte så jättemysigt...:(

Jag höll på frysa ihjäl (y)

Nu har jag värmt upp mig iaf, lölzi.

Har kollat lite på svenska hollywoodfruar också...HAHAHAHA. Jag dog.

Maria Montazami :') hahahaha

Ajaaaa, nu ska jag gå och spy lite :) nejmen skämt åsido (DÄR FICK JAG TILL DET PÅ RIKTIGT!!!!!!!YAY!) så ska jag gå och borsta tänderna osv nu sen går jag och lägger mig. Mys på det..eller något.

Godnatt =)


btw, när jag skulle till Johan idag så var jag inne i stan en timme före bussen gick så jag köpte en ny puderborste eftersom min var så elak och försvann :(</3

köpte också två ansiktsmasker =)

80 spänn sammanlagt (y) nöjs

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards