elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under maj 2010

Av elina - 9 maj 2010 14:46

OHYEAH, klarade körningsaken =D
Nu ska jag bara fixa provet också...när det nu är. höh

wish me luck me deeet :D

Är hos Johan nu iaf (a)(a) mys på det (L)

Skriver senare igen, tänkte att ni ville bli informerade om dettaaaa ba.

Av elina - 9 maj 2010 07:47

Ja godmorgon!

När jag kom hem igårkväll orkade jag inte he på datorn så jag gick bara och la mig,

Johan fick FETT hög feber igår och jag blev FETT trött så vi typ låg och var döda tillsammans. Det var ju mysigt, haha.

Ännu en helgdag som jag måste kliva upp tidigt på....fyFAN vad drygt det här är.

Helt jäävla värdelöst dessutom...jag palla ej, men jag försöker stå ut iaf.

Jag hoppas det inte är nå länge idag för jag vill VERKLIGEN åka till Johan ikväll,

nästsista dagen med varandra innan jag åker.....(om ni tyck jag är gay så...får ni tycka det. Då fattar ni bara inte.) Aja, nu måste jag skynda mig å göra mig klar och sen åka.

Skriver någon gång när jag har tillgång till en dator. Ciao.

Av elina - 8 maj 2010 19:17

Höhö sitter och äter kyckling från ett grillspett (6) görr (a)

Johan sitter i köket och äter gröt...vilken nuuub :D skämt åsido:)

vi ska snart mysa på...eller nåt. Ha lite sex åsådär :) nej jag skoja vi ska typ kolla på tv och chilla liteeeeeee liksååm.

Kommer nästan dö lite nästa vecka...ska till malmö på tisdag och kommer inte hem förrän sent på söndagen :( kommer alltså inte träffa min bäbis på typ en vecka (u)

jobbigt eftersom det mesta jag varit utan honom är 1 dag....

aja, heheheh blev intressant info här.

hörs lateeer. pöwsi

Av elina - 8 maj 2010 16:26

Hemma från sensus nu...eller hos Johan, häh.

Har varit en sjuuuukt dryg dag -.- trodde jag skulle dö!

Har typ inte gjort nånting ba jaaa (y)härligt.

Aja, ska göra nåt nu 8) blälälälääälä

Hörs sen ikvvvvv, ciaaao :)

Av elina - 8 maj 2010 07:44

Har precis duschat nu och måste skynda mig å äta frukost osv...

Jag är jääävulst nervös inför det här :o kommer dö...:(

Aja, haha jag får försöka överleva.

Jag kommer alltså inte skriva någonting på hela dagen,

har ingen aning om när det slutar men någon gång senare ikväll skriver jag iaf.

Förmodligen hos Johan då!

Hörs seeenare....ciaaao

Av elina - 7 maj 2010 22:10

Hemma nu och ska typ gå upp och kolla om jag orkar ta nåt att tugga på,

annars ska jag bara gå och tvätta bort sminket osv och sen gå och lägga mig!

Upp tidigt imorgon....

Godnatt!

Av elina - 7 maj 2010 19:36

Hah, nu är jag här helt plötsligt :o

Ska vara här till 10 typ också är det kurs imorgonbitti kl.9 -.-

mysigt...nja, fast det är väl värt det seeen =D

höhö, aja hörs senare ikväll iaf :) heeej

ha en awesome fredagkväll alla som känner att dom är awesome!

Av elina - 7 maj 2010 16:52

Japp, här är den nya headern som Timmmmsö gjort åt mig!

Jag diggaren...;)


ooooh, whatcha saaay?

seriöst, vad tycker niii?:) (svara annars blir jag ledsen....)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards