elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av elina - 3 juli 2010 14:52

Hej igen!

Nu har jag precis fixat mig färdigt...

Åker till Johan nu och äter där osv och sen ikväll åker vi till hamnfesten och är med några åså.

Hörs när jag kommer hem ikväll! :)

ha en awesome kvällllll


  fädt fin bild

Av elina - 3 juli 2010 12:24

Har pluggat på moppe tills nu, blir bara bättre å bättre ;) hah

Det var ju inte så stekigt varmt ute idag, fuck. Hade tänkt å sola juuu..

Aja, får väl sitta inne och tänka igenom mitt liv istället.

Försöker tänka mig själv dansa på en scen...haha,

jag har en mycket fin bild i huvudet. Önskar jag kunde visa den för er.

Tror iaf att jag ska gå och borsta tänderna nu,hah, sen ska jag väl bara ta det lugnt.

Jag är så otroligt bra på det så, chilla alltså.

VI HÖRS SENARE IGEN IAF! PUS


  Mitt hår är så otroligt vackert såhär på morgonen när jag haft en snodd i håret hela natten. Blir så...fräsigt jämt.

Av elina - 3 juli 2010 10:23

Godmorgon..

Vaknade alldeles nyss och såg att jag fått asmånga sms,

har inte hört något så har sovit riktigt djupt.

Nu ska jag strax gå upp och käka frukost & sen får jag se vad jag gör.

Hörs senare iaf!


  hahah    hej bild

Av elina - 3 juli 2010 00:10

Kom hem för ett bra tag sen men har inte orkat sätta mig vid datorn förrän nu.

Jag har gjort moppeprov på internet som vi köpt för att jag ska fixa det riktiga provet, hittills har det hjälp ganska bra.

Får jobba med det där mycket nu (y)

Nu ska jag iaf kolla runt på lite bloggar och sen gå och lägga mig!

Godnatt :)


 

it tears me apart  

nej, ingen förstår hur ont det faktiskt gör...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards