elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av elina - 29 juli 2010 23:12

Pappa åkte precis iväg så snart kan jag föra över all musik &

sen sova. HÄHÄ

Imorgon måste jag kliva upp tidigt för jag ska till Stockholm  

Haha, ska åka bussn helt själv, känner mig cool.

Bor hos min moster hela tiden, äntligen får jag vara med henne &

pluttkusinen min som snart fyller 1 år!

Kommer bli hur mysigt som heeeeelst.

Jag kommer hem på tisdagkväll, vet inte riktigt hur uppdateringen kommer bli

men jag hoppas jag kan blogga något från henne, annars hörs vi på tisdag!

Blir några tidsinställda inlägg också. Men vi hörs när vi hörs!

Ha det så bra medans jag är borta, haha  




slänger upp lite bilder här ba för fint  


  äru seriös me mig?    

  KOMMER SAKNA DIG SÅ OTROLIGT FUCKING MYCKET ÄLSKLING!!!

  DIG MED PLUPP!

Av elina - 29 juli 2010 22:26

Kom hem nyss, ähä det var inte så skönt att köra hem haha.

Spöregnade ju tidigare så moppen var alldeles blöt, skönt för rumpen, fast näe.

Nu ska jag snart gå & duscha sen packa det allra sista!

Måste egentligen gå å lägga mig tidigt men måste vänta på att pappa åker &

hämtar en mp3 jag ska få låna av jullans pojke.

Tänk om det tar forevaaaahhhhhh?

Aja, jag överlever nog ändå  

Vi hörs mer senare igen ofc, men hoppar som sagt in i duschen nu, ciao!

Av elina - 29 juli 2010 14:25

Full fart idag! haha nämen

Har inte kunnat packa så mycket egentligen för det är vissa saker

jag måste ha ikväll så kan inte packa ner än, hah.

Men har fixat lite saker, t.ex varit å köpt godis & festis  

Nu har jag precis fixat mig så ska ta moppen till älskling nu,

vi hörs ikväll  


  

har denna tjusiga ring idag, hähä.

Köpte den i New York för ca 5 år sen! den är gorgeous

Av elina - 29 juli 2010 10:54

Vaknade för runt en timme sen på samma sätt som igår, ähhä.  

Just nu sitter jag och fixar med massa musik så jag kan lyssna när jag åker iväg,

hähä jag berättar senare vart jag ska.  

Det tar lång tid så tror jag ska upp å äta frukost nu, efter det så fortsätter jag

med detta   hörs senare idag!

fän va fin nyvaken tjej

Av elina - 29 juli 2010 00:11

Har packat det mesta nu, förutom lite saker jag behöver använda imorgon åså.

Nu ska jag gå & tvätta bort sminket, ha ansiktsmask en stund & borsta täänderna.

Efter det går jag väl å lägger mig, det är rätt normalt den här tiden, ähähä.

Vi hörs väl imorgon i guessss, godernajt!  


hittade precis den här godingen från förra sommaren när vi var i lycksele  

hahahah, liiite skev kanske.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards