elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av elina - 13 juli 2010 22:09

Hello guys!  hahahah nämen...

Kom nyss hem från min korv, han är så himla awesome...u can't believe it liksom, hah.

Nu sitter jag och tänker på hur gott det skulle vara med typ...bullar..eller nån kaka.

Tyvärr så äter inte jag sånt, eftersom jag är duktig kanin. Eller nåt.

Jag  tror iaf att jag ska kolla på en film nu för det är liksom vad jag brukar

göra på kvällarna såhär u know ;)

Vi hörs mer senare iaf =D

Av elina - 13 juli 2010 14:07

Nu åker jag till johan!

ikväll hörs vi igen, okidoki? jau ehähäh


Min skjuts segar så gör detta som ni kan få läsa!

skit intressant!

1. Många tror att jag är blyg och så, fast är inte det...jag har bara inget att säga till folk jag inte känner.

2. Jag HATAR lök! speciellt vitlök, det absolut värsta som finns. HUVVA!

3. Jag har typ en fobi för att äta hos andra, speciellt hos en kompis som har typ en storebror. Hatar det....haha

4. Jag har otroligt hett temperament och extrema humörsvängningar.

Kan helt plötsligt börja gråta utan någon anledning och blir väldigt lätt arg, asså inte bara lite arg, riktigt förbannad blir jag.

5. Jag tar väldigt lätt åt mig av saker och får panik om någon kollar på mig mycket typ, tror att det är något fel på mig då.

6. Jag hatar när folk skrattar åt mig när jag försöker vara seriös.......

7. Jag har blivit ganska störd utav att mina föräldrar är skilda, allvarligt.

8. Jag är beroende av att kolla på bloggar.

9. Jag har ett tvångsbeteende eller vad man ska säga,

om jag är ute någonstans och gör något så öppnar jag och kollar i mina fickor hur många gånger som helst för att försäkra mig om att allting är kvar.

10. Jag tror att jag är en skyddsängel. Om jag är på plats med alla mina nära och kära hela tiden så händer ingenting, jag blir alltså alltid jätteorolig om någon från min familj eller något åker iväg utan mig. Får panik!


SÅDÄRJA, där har ni 10 sanningar om mig   

Av elina - 13 juli 2010 11:58

Ååååh! Är på så otroligt dåligt humör, vill bara skrika å grina!

Jag har skrikit.....nästan grinat.....

Vädret blir icke bättre, därmed mitt humör.

Om det inte blir sol och hett NU så kommer jag...slå någon. Jag är tuff.

Aja, vet inte riktigt vad som händer än.

Om solen kommer fram så åker vi iväg, om inte så åker jag till Johan.

Nu ska jag gå ner och äta sallad, då kanske jag blir glad.

Hörs mer lateeeeeeer on this fucking awful day   

:(

Av elina - 13 juli 2010 09:19

Godmorgon!

Jag är så otroligt sur nu, pga vädret.

Vi hade  tänkt att åka å bada idag (har inte varit på någon strand eller badat något i år ÄN) men nu är det fullt med äckliga jävla moln på himlen.

KUL! VERKLIGEN!

Åååh, nu finns det inget att göra idag typ..............

Hoppas solen kommer fram snart!

Nu ska jag iaf ut på pw och sen äter jag frukost osvosv, som vanligt blabla.

Skriver väl mer senare när jag vet vad som händer idag. Ciao

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards