elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av elina - 22 juli 2010 22:40

Tja!

Nu är jag på lite bättre blogghumör haha.

Efter det att jag skrev sist åkte jag till Johan &

vi ba va och dampa. Azum.

Nu sitter jag här och försöker få det kallt i mitt rum,

hör då att det blåser skitmycket ute  jag kommer

verkligen inte kunna sova då, hatar när det gör det!

Aja, kanske skriver lite innan jag lägger mig men nu

ska jag kila ner till tv:n. HEJDA

f

Av elina - 22 juli 2010 15:29

Fortsätter kanske å blogga, fast vet inte om jag orkar så ofta.

Var iaf å åt lunch på mc med mamma nyss, gott!

Vi åkte först till näske å tänkte äta där men ångrade oss när vi kom dit haha.

Nu ska jag iaf göra nånting....................vet inte vad men ao.Kanske åka till Johan.

Vi hörs när vi hörs igen iaf, ciao!

Av elina - 22 juli 2010 11:30

Godmorgon..

Tänkte bara visa att jag lever..egentligen börjar jag tröttna skitmycket på

att blogga så kanske ska ta en paus från det här.

Har sagt det förut jag vet men är skitless just nu.

Idag ska jag plugga på moppe och sen åka till Johan.

Får se när jag uppdaterar igen, ciao.


 

what am i supposed to do?


Av elina - 22 juli 2010 01:00

Eehhe, hej.

Gud vad trött jag är!

Efter att jag kom hem från johan så har jag ba lega nere framför tv:n

och i sista programmet så somna jag i mammas armar..typ, ähä.  

jag är mammas flicka  

Aja, nu måste jag veerkligen sova eftersom klockan är mycket &

jag är såhär trött.

Imorgon kanske jag lägger in bilder på vad jag shoppade idag,

godnatt nu iaf.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards