elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av elina - 14 juli 2010 23:16

HALLÅ!
Sist jag skrev mådde jag inte så bra, eller jag var ganska ledsen av någon anledning som jag inte förstår..typ.

Tur att min bäbi är så himla bäst och får mig att må bättre!

Kom hem från honom för typ en timme sen iaf och har varit på nedervåningen tills nu då, tjockade mackor osv. Härligt Elina!! blä egentligen.

Nu är jag iaf skitsugen på juicy fruit tuggummi, har varit det sen igår egentligen

men har icke köpt ändå. Buh :(

MÅSTE KÖPA DET IMORGON! PÅMINN MIG! fast näe.

Aja, ska chilla här en stund nu...några timmar förmodligen hah.

Byeeee


 

IHIH. det finns fortfarande väl? annars har jag precis gjort bort mig   

Av elina - 14 juli 2010 15:14

Nu har vi varit och badat (y)

Det var typ kallt, fast har badat för första gången i år nu då!

Ska fixa något typ blabla, sen åker vi väl till honom.

hejdå

Av elina - 14 juli 2010 13:11

Chacha! nämen

Johan kommer hit typ snart och då ska vi tydligen bada någonstans,

i don't want to för det är ingen sol.Typ

Men måste väl, hah. Skriver kanske något efter vi badat osv,

ciaaaaaaaaaaaao


 

hah, reprisbild (Y)

Av elina - 14 juli 2010 10:24

Godmorgon!

Jag har nyss ätit frukost och ska nu städa lite på mitt rum för mamas kompis från Stockholm ska komma hit imorgon och ska få låna mitt rum.Snäll tjej, jag alltså.

Nu undrar ni kanske vars jag ska sova imorgon? Det vet ni imorgon höhö.

Men nu ska jag iaf sätta igång med städandet, hörs sen!

Av elina - 14 juli 2010 00:06

Har precis kollat klart på The last song med Miley Cyrus osv!

Grymt fin film! sämst kvalla dock men gick bra ändå ;) häh

Nu ska jag sova iaf, gudnAT


AAAAAAAAW

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards