elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av elina - 16 juli 2010 23:39

Halu! Min bebis åkte runt 9 för han var så trött, bubba :(

Då blev jag as sugen på bj så sprang och köpte! fast ville icke ha den när jag väl köpt den..........haha. Smsade hit Vanja då istället också har vi suttit ute och pratat tills nu!

Så himla underbart för hon är min tvilling i huvudet!

Men blev något myggbiten så är arg kanin nu, ajaj.

Ska kika på någon film med glassen nu iaf för nu blev jag sugen  

Hörs sen kanske!

Av elina - 16 juli 2010 18:21

Hej =)

Vi åkte  ju som sagt till Salusand och runt 3 så blev det strålande sol!

Tur att vi åkte dit  

Vi badade en snabbis och sen låg vi bara å chilla.

Vi kom hit till mig för ett tag sen och nu ska jag snart äta, ähäh.

Har inte så mycket mer att skriva nu men vi hörs mer sen,

CIAAAO



Av elina - 16 juli 2010 11:15

Mina rubriker är otroligt finaaa!

Jag somnade efter jag skrev sist haha, vet inte varför men det var skönt iaf.  

Nu ska vi fixa å hålla på tills dom kommer och hämtar oss!

Vi ska till Salusand och typ vara där bara, får se om det blir väder

för att bada. Häh

Men skriver mer när vi kommit hem  ciao

Av elina - 16 juli 2010 09:29

Godmorgon!  

Vi vaknade för ungefär 1 timme sen & nu ligger jag i sängen med Johans dator,

han ligger och försöker sova igen för han icke sovit bra. nawinawi, stackarn.

Idag var det tänkt att vi (vi 2 + min familj & massa andra!) skulle åka till en strand, men tyvärr så vill inte vädretdet idag heller.

Alltid när vi gör planer så blir det aldrig som vi vill, bajs.

Får väl se om det blir bättre! ganska otroligt men.

Vi får liksom bara se hur allt blir och planera dagen allt eftersom typ...

Nu ska jag kika runt lite här på datorn åsså hörs vi mer sen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards