elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av elina - 18 juli 2010 15:28

Ja, jag hatar rubriker. Kommer aldrig på någon smart.

Men nu har jag iaf fixat mig lite smått like always,

åker snart till johan om jag får skjuts. Häh

Satt inte och pluggade så himla länge för jag blev så less,

gick ut och spelade fotboll för mig själv.Saknar det....!

Aja,vi hörs mer ikväll iaf, bye.

 

HAHA, jag skojar med minen och sättet jag står på. Eller?

   





Av elina - 18 juli 2010 12:09

Halu igen!

Sitter i mitt otroligt varma rum och pluggar inför moppeprovet...igen-.-

Så tråkigt eftersom jag är så himla awesome på det jag har att träna på,

gör det om å om igen & får alla rätt hela tiden.  

Varför jag inte blir godkänd på riktigt provet förstår jag liksom inte då............:(

Aja, antar att jag bara ska fortsätta med detta tills jag avlider, azum!

Blir en riktig slappdag idag fast ändå inte.

Vi hörs mer senare iaf tror jag, CIAAAO


Btw, jag har lust att byta till blogg.se för det är coolare typ,

ska jag det? haha

Av elina - 18 juli 2010 10:04

Godmorgon.

Mår lite bättre än igår tror jag, har inte riktigt känt efter än.

Men det blir nog bra...

Nu ska jag iaf kila ner å äta frukost för jag är så hungrig

att jag mår illa, inte så bra tror jag.

Vi hörs mer senare iaf!

Av elina - 18 juli 2010 00:31

Jag vet inte riktigt vad som hände, men nu är jag hemma...

Mår dåligt och kände bara för att vara ensam, fast nu ångrar jag mig.

Saknar honom galet mycket nu så önskar att jag hade stannat kvar även fast

jag var värsta crybabyn.

Var tvungen att he på datorn nu för jag kan inte sova.....

Det gör ont i mitt hjärta och har en klump i halsen, jag vet inte varför det är så

men det kommer nu och då, och det är så sjukt jävla jobbigt.

Varför är det såhär?!

Men måste väl försöka sova nu antar jag...hörs imorgon rå...


 

hittade en gammal bild som ser sorgsen ut, jag slår vad om att jag var

ledsen när jag tog bilden satt.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards