elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av elina - 15 juli 2010 17:30

Tjaaaheeej!   

Vi har nyss ätit och nu sitter jag och tuggar fett mycket tuggummi, haha

Sprang å köpte juicy fruit innan jag for hit   har asont i käkarna nu!(för att jag tugga så mycket såklart....daah. ehehhe)

Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll, förmodligen bara vara eftersom det är

typ det enda man kan göra när man är här borta   långt till allting ju! hah

Jag ska iaf sova här också men uppdaterar förmodligen lite senare igen,

men om Johans dator stängts av, som den ibland gör av någon störd anledning,

så vet ni hur allt ligger till  

ByE!


Av elina - 15 juli 2010 14:09

Har fixat mig nu typ lite grann, ska snart gå ner och äta något

gott som mamma har gjort...tror jag.

Efter det åker jag till bebu, hörs därifrån senare! kram  


    

  ser ut såhär idag   

Av elina - 15 juli 2010 13:04

fast näe, vaknade för längesen men har inte orkat he på datorn för jag har varit ute i solen såklart.  

Nu ska jag ner å duscha åså, hörs lite mer sen igen   

Av elina - 15 juli 2010 00:26

Var nästan nyss ute en sväng, behövde tänka en stund typ...

Här kommer lite text bara, behöver skriva bara...!

Allt står fasn inte rätt till i mitt huvud just nu, jag känner mig så...hemsk.

Jag är så arg hela tiden och gråter utan anledning, vad är det för fel?

Gah, jag hatar det & det är så jobbigt.

Jag är så glad att jag har så otroligt bra människor i min omgivning iallafall så jag överlever.

Nyss var det en fjäril i mitt rum också, åh fytusan vad rädd jag var!
Försökte slå ner den med en bit papper och då började den flyga mot mina ben,

jag började nästan grina. Allvarligt. Jag tycker dom är så äckliga, nattfjärilar. BLÄ :(

Haha, nu borde jag sova iaf. GODNATT!  


   

,Åh, jag är så otroligt glad att jag har dig bebu.
Du är världens finaste och underbaraste människa,

I love you like crazy  ,

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards