elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av elina - 6 juli 2010 23:43

Justja!

Eftersom jag är en no-lifer just nu så kan jag ju passa på att lägga in bilderna på sakerna jag köpte idag...häh.


 

okej, jag vet att det ser riktigt tråkigt ut.

Men det kostade faktiskt bara 19:- (cubus) så jag köpte det för att kunna ha på stranden och så. (sämst bild också..)


 

Inget speciellt här men jag tyckte om det.

129:- h&m!


Eftersom jag tappat bort min bikini (fråga mig inte hur.....) så köpte jag en ny idag, fast kom på sen att jag kanske borde köpt en underdel också.

Får väl vara naken nertill helt enkelt....haha.

bara 79:- Cubus iaf!

Av elina - 6 juli 2010 23:29

Tjaa!

Är hemma hos papi nu, krångligt för mig med 3 hem ;) höh

Kom iaf hit för ganska längesen men har pluggat inför moppeprovet igen!

Jag är väldigt sötsugen just nu och har typ lust att gå upp och ta en bulle eller nåt,

får se om jag törs.Mähä

Jag tror inte jag ska vara uppe så länge till för är ganska slut på och är väldigt irriterad osv, det är ingenting speciellt utan bara det att jag är en tonåring, förklarade det för min fader idag. Han accepterade det.

Men skriver väl mer imorgon antar jag, godnatt!




jag vet att ögonen är typ lite skev..men det är för att jag typ gör någon min på bilden så det blir skevt helt enkelt.

Av elina - 6 juli 2010 17:03

Hej, nu är vi hemma igen :)

Blev faktiskt 3 köp &

kan visa dom senare när jag kommit  hem till ett av mina 3 hem, haha.

Nu ska vi snart äta tror jag och sen blir det bara å ta det lugnt för vi är typ död efter att ha gått så länge(a) häh

Hörs senare ikväll, ciaao :)


  fin bild & jag saknar mina tofflor som inte är här :(:(

Av elina - 6 juli 2010 11:48

Tja igen!:)

Just nu är Johan och duschar så jag tänkte passa på att skriva då ;)

Jag ska gå och fixa mig alldeles strax och sen ska väl han göra det också,

när vi är klar med det äter vi lunch & sen åker vi in till stan! :)

Vi har tänkt att stanna där ganska länge men vi ser väl hur det blir.

Jag skriver när jag har lust sen igen, vi hörs när vi hörs alltså.


reprisbilder härifrån va

Av elina - 6 juli 2010 09:17

Vi vaknade för ett tag sen & har precis ätit frukost nu,

tror inte vi ska göra något speciellt på ett tag men vi ska förmodligen in till stan senare. Nujs, fast jag skulle hellre vilja åka å bada eller nåt, häh.

Aja, hörs mer senare. ciao

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards