elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av elina - 19 juli 2010 13:55

Så HelVETISKT arg!  

Inget går rätt idag så vill typ döda nån,

tar snart bussen in till stan och sen vänta där i typ 100 år

och sen får Johans familj besök av djävulen. KUL!

Hejdå!!!!

Av elina - 19 juli 2010 11:14

Hej!

Nu är jag ensam hemma :o

Mamma och Ulf har slut på semester nu så dom börjar jobba idag,

jag brukar tycka om att vara ensam hemma men nu känns det bara tråkigt..

Dels för att jag måste ta bussen till Johan då, fan vad drygt det känns.  

Hans papa fyller år idag också och det ser jag inte fram emot haha,

jag är för blyg för att träffa massa folk som jag inte känner    hah

Nu ska jag iaf plugga lite på moppeskit & sen ska jag väl gå ner å duscha osv,

måste fixa mig tidigt för att hinna....



Av elina - 19 juli 2010 00:02

Hallå!   

När jag kom hem från johan så satte jag mig direkt å kolla på film med

mamsen och ulfan, haha.

Nu ska jag lägga mig i sängen med datorn och leka lite med trafikregler osv,

låter väl roligt?

För en stund sen hade jag ansiktsmask i...ja ansiktet, hah...den luktar jätte-

äckligt så mår typ illa nu ba jää, awesome  

Jag får försöka bita ihop å va en man! fast är...inte det så fattar inte varför  

Det är riktigt synd om mig, haha vet inte vad jag skriver nu så ska nog säga godnatt nu.

GODNATT  




SuchABeautifulDisaster

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards