elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av elina - 4 juli 2010 23:59

Kom hem för typ 2 timmar sen, hah.

Under den tiden har jag pratat med syster som äntligen kommit hem från peace and love och tränat på moppeprov!

Jag blir bara mer å mer awesome på det där ;) haha

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå och lägga mig!

Hörs mer imorgon, godnatt.


 

everything's gonna be alright!

Av elina - 4 juli 2010 16:01

Hej igen :)

Nu ska jag snart äta hoppas jag & sen åker jag till babe, hörs sen!


  look

(Y)

Av elina - 4 juli 2010 14:12

TJAA!

Hah, är på bra humör idag tror jag...känner mig glad liksom.

Allt löser sig och allt kommer bli bra så det är bara å köra på!

Idag är det söndag ja..hah, ingen sol framme men SKITvarmt.

Önskar det hade varit sol så jag skulle kunna steka, men icke.

Ska städa lite på mitt rum för det ligger kläder överallt (fattar inte hur dom kommit dit dock...) och måste bädda sängen osv.

Skriver mer senare igen såklart, tjarrå =D


 

  kände för att köra en stå på sängen bild.

(tänker aldrig mer skriva saker som är konstigt med mina bilder.)

Av elina - 4 juli 2010 11:49

GODMORGON?!:O

Haha, sov tills nu :o:o.OoOoo.oO

Har aldrig sovit såhär länge på hela loooovet,shieeet.

Nu ska jag upp och äta frukost iaf...eller brunch kanske det blir.

Hörs sen!

Av elina - 4 juli 2010 00:22

Hallluuuu.

Kom hem för en stund sen!

Var en mysig kväll men hände dock inte så mycket,

vi gick mest runt och gjorde ingenting. Men det är nujs det å!

Nu ska jag iaf gå och lägga mig för jag är trööötttttt!!

Vi hörs imorgon, godnatt.


  old pic

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards