elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av elina - 17 juli 2010 16:01

...fast näe   

Nämen hej!

Kom hit för ett tag sen och nu sitter jag ba vid datorn för jag är nörd

& han kåtar på sin gitarr. (hahahhaah ful!!)

Men blir väl så att vi gör middag snart, eftersom vi är kung på det.

Kyckling å något blire, extremt ovanligt  

Aja, jag ska sleeeeepa här inatt och vi kommer väl inte göra något

speciellt eftersom det är jobbigt att ta sig någonstans härifrån.

Vi hörs väl mer senare i guess, ciao.


      

hittade smexiga bilder från....nån gång.  




Av elina - 17 juli 2010 13:52

Hallå igen!

Gick ner och åt frukost, låtsades vara trevlig mot besöket från Stockholm,

haha nämen jag är trevlig!

Vid 12 tog jag min fina cykel till kärringberget för mami och dom var där,

låg och stekte där + tog ett snabbt dopp. asskönt  

Nu ska jag gå ner och duscha sen fixa mig lite + äta lunch, sen åker jag till baby.

Vi hörs mer senare!


 

bild från förra veckan.

går ej att ta bilder med min mobil längre och kameran glömmer jag alltid bort!

Av elina - 17 juli 2010 10:23

Jag är så himla hungrig!!!!!

Men vågar inte gå ner, eller jag orkar inte för då måste man vara

social eftersom vi har främmande. Jag har rätt dåligt morgonhumör,

så är aldrig glad på morgonen juuuu.

But i guess i have to gå ner snart för annars svälter jag väl ihjäl.

Igår började jag iaf kolla på Troy, men efter 40 minuter orkade jag inte mer

så gick och la mig istället.

Aja, det var det bara hhah. Hörs sen, ciao!  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards