elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av elina - 7 juli 2010 22:56

Heeluuu!


Alldeles precis just nu sitter jag och äter en rostad macka, mums!  

Jag pluggar ju förstås samtidigt inför moppeprovet, men det förstod ni såklart.

Läste nyss några bloggare som hade varit och lyssnat på Salem,

gud vad jag ångrar att jag inte for dit!

Det var nog hur awesome som helst!!

Aja, det kommer tära på mig i många år. Haha nämen,

kul för dom som fick se han iaf!  

Nu ska jag fortsätta mitt pluggande i någon timme till...


en bild från tidigare idag, en aning skev åså men det är inget ovanligt  

Av elina - 7 juli 2010 17:08

Nu åker jag till älskling, hörs när jag kommer hem ikväll!


  höhö

Av elina - 7 juli 2010 15:21

Halluuu =)

Har varit ute fram till nu! jag hoppas verkligen jag fått nån färg på mig nu,

för guses va ja ha stekt! ;)

Nu ska jag iallafall gå och duscha, sedan invänta min far så jag kan kolla då om han kan skjutsa mig till Johan. Ni förstår kanske varför jag verkligen skulle behöva moppekortet nu va?!

Ja, jag får se hur allt blir. Berättar sen vad som händer då...:)

ciao


Såklart jag pluggade när jag låg där ute!


 


Av elina - 7 juli 2010 11:22

Idag är det sol ute (y)

Tror jag ska gå och lägga mig på altanen och sola om en stund,

är ensam hemma nu och det känns riktigt skönt för då kan jag bara bry mig om mig själv haha.

Blir ingenting speciellt alls att göra idag, åker antagligen till Johan lite senare men har liksom ingen skjuts nu så vet inte riktigt hur det blir.

Men aaaaaa, skriver väl mer senare antar jag. ciao


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards