elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av elina - 8 juli 2010 23:35

Har suttit med dom här frågorna länge nu och får full pott typ varenda gång,

nog blir man lite less!

Jag har även den värsta mensvärken jag någonsin haft typ,

gör så ont så jag nästan vill spy.

Måste alltså gå och lägga mig nu så jag inte avlider...

Imorgon blir det tidig uppgång så jag hinner se mänsklig ut och träna någon gång på provet, det börjar 10.30

Vi hörs ju innan jag åker såklart, men godnatt nu iaf :)


 

Av elina - 8 juli 2010 21:51

Hej :)

Kom nyss hem från Johan,

skrev aldrig att jag skulle dit men tror att nog de flesta förstod att jag var där ;)

Nu sitter jag iaf med ont i magen, vet ej varför</3

Känns inte så bra men jag överlever..........

Ska plugga inför moppeprovet nu som är IMORGON!1122111"!!!"

Hörs seeeenare :)


Av elina - 8 juli 2010 15:20

Tja igen!

Jag förstår om ni tycker jag är lite sär som duschade innan jag gick ut och sola,

men det var för att jag var ute och gick imorse och blev ju svettig då så ville såklart duscha efter det ;)

Nu har jag precis kommit in iaf, hoppas jag blir lite brun nu!

Jag har fan legat å stekt hur mycket som helst, jag borde vara lite brunare nu!!

Aja, ska springa igenom duschen nu och sen fixa mig ba lite för att inte va så äcklig som jag förmodligen är nu.

Hörs sen vaaa!

Av elina - 8 juli 2010 10:33

Vaknade faktiskt tidigt idag men startade inte datorn förrän nu förstår ni. ;)

Nu ska jag strax gå och duscha, sen gå ut i solen!

Vi hörs när vi hörs :)


Av elina - 8 juli 2010 00:23

Har precis tvättat bort sminket och borstat tänderna,

är så slut i huvudet nu så jag måste verkligen sova!

vi hörs tidigt imorgonbitti!

GODNATT MINA VÄNNER


duckface  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards