elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av elina - 31 juli 2010 20:43

Sitter nu & väntar på att få äta!
Haha, ganska sent jag vet men mysigt ju.

Runt 3 så åkte vi iväg nånstans, vet inte riktigt vart för jag fattar

inte den här stan  

Vi gick runt vid nåt vatten iaf och bara hade det trevligt.

Efter det så åkte jag & månkan iväg å handla tacos och annat gött.

Ikväll blir det att äta då såklart & sen kolla på film med popcorn & godis. hihi

Så mysigt att vara här!

Får se om jag uppdaterar något imorgon igen, men this was min dag iaf.  

CIAO

Av elina - 31 juli 2010 13:34

Uppdaterar nu igen för jag har inget att göra,

vet inte riktigt hur det blir med att åka till stan eller något sånt.

Vi kanske bara blir hemma tills ikväll, just nu ser det ut så häh.  

Men ao, kommentera bloggen nu förtusan!!1!1  

Och ni som har bloggar kan gärna uppdatera lite mer exakt just nu

eftersom jag inte har något att göra.

Aja, ska gå och ta sista godisen ur påsen nu. Ciao!  


Av elina - 31 juli 2010 12:47

Något less på dom som ska kallas ens vänner.

fu

Av elina - 31 juli 2010 12:27

Se där, fick mig en dator här   

Hittills har jag mest varit med lillkusin & så.

Igår blev det film med glass, mys! fast vi somnade allihopa haha.

Nu ska vi snart ut på stan tror jag & ikväll ska vi träna!

Får se om jag uppdaterar något mer idag eller imorgon

eller någon annan dag. Hejdå nu iaf.


 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards