elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av elina - 12 juli 2010 23:04

Halluuu!

Nu är jag ensam :( buhu.

Men det har varit en riktigt kul kväll haha,

Terese kom och joinade oss också och det var mys!

Blev först tv med jordgubbar doppade i choklad + chips & dricka!

Sen efter ett tag gick vi ut på gården och satte oss på en filt och spela kort,

hahaha det var roligt ;)

Nu sitter jag då ensam i mitt HETA rum, skitjobbigt!

Kommer knappast kunna sova gott inatt.....</3

Aja, nu ska jag hitta på något kul tills jag ska sova (y)

Säger godnatt nu iaf :)


haha riktigt dålig bild på jordgubbarna.

Men ni ser iaf att vi faila, blev inte alls så fint som det är tänkt tror jag........

det blev mest kladdigt. (men det var gott så det är väl det viktiga!)


 

tyvärr inte såhär fint..........hahaha


(Y)

Av elina - 12 juli 2010 15:54

Hejhej :)

Är hos mamma nu och kom precis in från solen,

sjukt varmt!!

Men ska typ duscha nu & sen kommer Louise hit,

vi ska göra middag (som vi alltid är så bra på..) och typ ba chilla :D

Kommer bli nujs!

Vi hörs någon gång ikväll för kommer nog inte uppdatera medans hon är här för då är jag bara dryg ;) (säg ingenting johan, haha)


   

 

haha, snygga flickor.

Av elina - 12 juli 2010 12:38

Hallå igen!

Nu har jag typ packat färdigt, tror jag ska dammsuga rummet lite &

sen åker jag till mamma.

Får se vad som händer där, ligga och steka i solen förmodligen häh.

Men nu måste jag fixa det sista, hörs senare idag! pös


 

det är sjukt när jag tänker efter, hur blind jag verkligen var.



Av elina - 12 juli 2010 10:23

Vaknade runt 9 och klev upp runt...9 hah.

Gick ut på en promenad som vanligt och nu har jag precis ätit frukost.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, om jag bara ska ligga och sola eller om jag ska åka till mamma ganska snart. Måste iaf börja packa snart!

Blir iaf en snabbdusch nu & sen ser jag vad som händer...

uppdaterar mer senare iaf, hejdahhh.


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards