elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av elina - 23 juli 2010 23:44

Hallå!

Vi åkte hem runt 10 från Nävertjäl, skjutsade då hem kniven, jonte och johan hah.

Jag har inte mycket att säga om kvällen,

känner ingen som var där så särskilt väl så hade ingenting att säga

till någon utan satt bara och kände mig dum och ovälkommen.

Men aja, nu har jag nyss tagit bort sminket & borstat tänderna

så nu blir det till å dega ett tag. Förmodligen ligga å plugga lite moppe  

Hörs mer imorgon, puess godnatt



    

jag tidigare idag när jag lekte glad, amagad

Av elina - 23 juli 2010 17:18

Är hos jonkis nu och är skitsur för att jag har för varma kläder.

Jag kommer svettas ihjäl ikväll å det känns ju bra   

Ska till nåt...ställe å grilla med..folk typ ikväll, haha.

Vi hörs väl mer när jag är hemma igen ikvälllllleeellelel  

Av elina - 23 juli 2010 13:41

Tjaaaa igen!

Har pluggat på moppe aasmycket nu & åt nyss lunch  

Sitter och kollar på 16 and pregnant juuust nu å

jag har gjort det ganska länge, det är sommarmaraton liksom haha.

Jag tycker det är asbra för det ser mysigt ut med bäbis,

jag vill ha, haha.  

Men iaf, vet inte riktigt om det här inlägget var  nödvändigt men,

jag ska snart fixa mig för att helt säkert vara klar när Johan kommer

och hämtar mig. Kanske slänger in någon bild eller något kort inlägg senare,

hörs nån gång sen iaf   

Av elina - 23 juli 2010 11:23

GODMORGON BLOGGEN  

Heheh, klev upp för typ 2 timmar sen men tog ner

datorn nu  

Sitter framför tv:n me'n liksooom.


Idag saknar jag mama  hon var ledig onsdag & torsdag

så det fanns någon här hemma så jag inte var så rädd.

Jag är så sjukt rädd när jag är ensam hemma nuförtin!

Nu ska jag iaf fortsätta kolla på tv och försöka att inte vara så rädd.

CIAO

Av elina - 23 juli 2010 00:12

Nuså,

har kollat klart på 2 Sex and the city nu!

Nu ska jag försöka sova trots att det blåser så sjukt mycket ute,

det är så himla otäckt men får försöka ändå  

Vi hörs mer imorgon, godnatt!


tihi, gammal busig bild  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards