elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av elina - 1 augusti 2010 20:29

Tja!

Kom nyss hem från en mysig dag!

Runt halv 1 åkte vi till ett gym & tränade, grymt roligt var det.

Sen efter det så gick vi lite på stan, blev några köp för mig.  

Visar när jag kommer hem!

Efter stan så åkte jag & Monica till någon lokal hon har & hade 2 timmars sånglektion.

Så himla awesome! Det ger så mycket att ha lektion med henne, it's wonderful.

Nu ska vi snart börja göra middag tror jag, haha sent idag med  

Vi hörs mer imorgon i guess, hejdå!

Av elina - 1 augusti 2010 11:33

Svar till Terese: Nej vi gick inte på gamla stan haha :) det var vid djurgården typ tror jag.


Godmorgon iaf!

Vaknade runt halv 11, haha :o

Blev en ganska jobbig morgon med en plupp som drog ner min frukost

på golvet så det blev dammsugning osv.

Men nu har jag iaf nyss ätit! & om ett tag ska vi åka iväg å träna, yay.  

Sen förhoppningsvis så ska jag & monica åka till hennes nånting

så jag ska få mig en sång-lektion! Love it.

Hon är så himla awesome så det är alltid bra att sjunga med henne  

Kanske blir ett inlägg lite senare igen men såhär ser min dag ut iaf,

ciao.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards