elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 3 augusti 2010

:(

Av elina - 3 augusti 2010 22:21

Nu blev jag ba ledsen, huhu.

Trodde det skulle bli bra såhär, bläblbäblbäälbllkdngjdnfkgjnfd.

åhhhåhåhååh.

Aja, åt nyss upp risi fruttin jag hade med mig på bussen. Den var stor & god.

NU ska jag hoppa in i duschen & duscha länge. Efter det ska jag sova eftersom jag är ledsen i ögat. Imorgon lägger jag in lite bilder från Stockholm & kanske (om jag orkar) så lägger jag in bilder på grejern jag köpte där.

Har bara tagit bilder på Levi & mig själv, men det är ni van vid. Ego-pics assoeeeeääääää. men heddaaa, godnatt osvosv.

fin bild, oja. Kolla bara på sötpluppen min.

När jag kom hem så var han så söt.

Först fick jag en kram & sen sa han: glöm inte pussen å

kramen imorgon ina. Haha, gullis  

Av elina - 3 augusti 2010 21:40

Hej   

Nu är jag hemma, himla skönt!

Saknar dom redan dock, det var hur roligt som helst att vara där

så känns tråkigt att åka hem....

Men äntligen får jag träffa min älskling, eller imorgon men ähä.

Har saknat honom så grymt mycket, har känts konstigt att vara borta

från honom i 5 hela dagar när vi varit med varann nästan varje dag hela sommarlovet. HÄHÄ

Aja, nu ska jag packa upp lite om jag orkar & kika runt på allt som måste kikas på.

Sen ska jag DUSCHA!!!

Vi hörs senare, hejdå.

Av elina - 3 augusti 2010 14:00

Nu åker jag bussen hem till ö-vik!

Vi hörs runt 9-10 ikväll, ciao  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards