elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av elina - 8 augusti 2010 21:17

Nu sitter../ligger vi och kollar på 2½ män   ihih

Tidigare såg vi på How i met your mother, ganska nice kväll typ jao.

Vi for aldrig å hyrde någon film för Johan så gärna ville kolla på det där  

Så kanske blir film imorgonkväll istället, om vi har otur med vädret...eller nåt eheheheh.

Vi ska sova om ett tag så det här blir sista inlägget för idag, häh 

Godnatt!





Av elina - 8 augusti 2010 16:13

Ja, kul att jag skriv ofta. Jag är inte ironisk.....Tråkigt ju.

Aja, vi drog med moppen hem till mig och lämna&hämta nå grejs,

sen åkte vi till kvantum och handla mat  

Just nu är babe ute med Legolas (venne hur denna söta & galna hund stavar sitt fina namn.)

& sen när han kommer in ska vi göra tacos  YAY!

Så blir lite bråk ikväll då, som varje gång vi gör mat, iaf när jag ska bestämma...då får jag damp.HAHA.

Aja, sen kanske vi drar & hyr en film som vi tänkte göra när vi handla men orkade inte?

Blablabla...blir myskväll iaf.

Vi hörs senare kanske! ciao


 

ge mig en chans åtminstone,

.

Av elina - 8 augusti 2010 15:33

I'm breaking down, i just can't take it anymore.



Livrädd.

Av elina - 8 augusti 2010 13:01

Nu har vi precis käkat lunch, blev nå knasigt som blev gott & pasta.  

Tror jag snart ska sminka mig, fast vet inte om jag orkar egentligen..får se hah,

sen måste vi åka till själevad och hämta nå grejs hos mig!! + så vill jag handla

tacos tills ikväll, fast får kanske inte det. Johan är dum kanin  

Aja, vi får la se! haha

Eftersom det är söndag idag så ska man dega men Johan kommer försöka få

mig att åka iväg nånstans ikväll, even though i don't want to.lälälää

VI FÅR HELT ENKELT SE VART DAGEN FÖR OSS, eller nåt hahah fint ba.  

Hör av mig senare på denna dag iaf, kramisssss HEHE!

 

Av elina - 8 augusti 2010 11:51


Videon lika grym som låten  

Av elina - 8 augusti 2010 09:18

Eller? hah. Vaknade för ungefär 1 timme sen igen  

Har precis ätit frukost nu & johan är ute å plockar bajs, eller nåt hahah.

Vi ska snart ta ur diskmaskinen, himla jobbigt det är att vara ensam hemma ändå lite...

Då blir det som om vi bor tsm ENSAMMA & måste bestämma vem som ska göra vad, eller nåt hah! MEN iaf, jag vet inte riktigt vad vi ska göra sen idag...inte så bra väder  

Men vi måste iaf åka till mig å hämta nå grejs så blir något sånt....en moppetur.

Nu måste jag kila, ciao  



Update: justja, blir inget trevligt videoinlägg för det tog för lång tid att ladda upp så jag orkade inte vänta mer å tog bort det....i'm sorry  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards