elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av elina - 6 augusti 2010 21:00

Jag har käkat kakor för jag är cool osv.

Nämen, vi har badat, spelat biljard & kollat på tv  

Nu ska vi bädda lite grejs & sen ska vi väl göra nåt annat hah,

går & lägger oss snart eftersom....je, därför hahah.

Godnatt nu iaf, hugggggsssss osv.


 

did it hurt, when you fell from heaven?


Av elina - 6 augusti 2010 17:16

Vi åt nyss mat häh  

Fläskfilé varte, å jag gjorde klyftpotatis för jag ville inte ha ris hah.

Kände mig cool.

Nu vart johan sur för att jag satte mig vid datorn igen eller nåt

så borde gå & pussa på han.

Vi ska iaf bara ta det lugnt ikväll, förmodligen bada hähähä  

aja, hörs sen igen.


fint  

Av elina - 6 augusti 2010 15:53

Blev inte så att jag åkte till Johan innan utan kom nyss hit iställe.

Orkade inte åka in till stan med min tjocka väska osv så åkte dit & fixa å

sen åkte jag hit vid halv 4  

Nu ska vi ha partyyyy, hähähääh nämen.

Skriver nån gång senare när jag har lust eller när jag får för Johan hah.

Ciaaao

Av elina - 6 augusti 2010 12:17

Nu åker jag snart in till stan för apoteket & det,

sen åker jag vidare till älskling.

Ska "bo" hos honom tills på tisdag haha, kommer bli mys.

Jag tar med min superdator dit eftersom hans suger & måste ha min

webbcamera  

AJA, ciao!


  ser ut såhär lixxxäääm

jag kommer vara kritvit när skolan börjar, nujs. Jag orkar inte sola längre.

Av elina - 6 augusti 2010 10:04

Godmorgon!  

Vaknade runt 9 & har nyss käkat frukost.

Idag blir det att packa lite grejer, haha  , åka till apoteket &

hämta ut en grej & sen åka till Jonki.

Nu ska jag gå och borsta tänderna & sen börja mitt packande  

Vi hörs sen igen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards