elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av elina - 18 augusti 2010 13:27

Försöker att inte bry mig för jag är cool. Orka liksom.


Men idag fyller som sagt min lillebror så jag ska strax åka dit & 

gratta honom. Har på mig nån klänning med töntiga tights som jag skulle vilja

kasta men har dom ändå för jag måste....häh. Venne varför.(det är helt vanliga vita tights btw.) 

Efter jag varit där ett tag, vet ej hur länge det blir, så åker jag iaf till Jonki.

Förvånade? det är icke jag  


Ajaaaaaaaa, me like positiva saker, NOT negativa. Det är så...deprimerande.

Sluta va så jäkla negativa alla som äre, bläblä.
Men nu ska jag göra något en liten stund sen åker jag väl iväg. herrå

 

svårt att inte älska den här sötnosen.

fattar inte att du redan fyller 4, du kom ju nyss hem från bb känns det som

Karl Edgar Melvin Sondell.    gull

FU

Av elina - 18 augusti 2010 07:55

Tack till alla anonyma fuckers som kommenterar onödiga kommentarer 

väldigt ofta nuförtin.

Kul å blogga när man bara får negativ respons. Orkar ej nu. Hej

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards