elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 4 augusti 2010

gdh

Av elina - 4 augusti 2010 23:11


Nu ska jag gå & tvätta bort sminket å borsta tänderna!

Vi hörs imorgon juueeehhh, godnatt!  

Av elina - 4 augusti 2010 22:42

Kom hem för en liten stund sen från en mycket härlig moppetur. HAHA

Oh myyyy god! Regnade inte lite nej, hah.

Men jag bryr mig inte om det för hade det så himla mysigt hos johan &

det var så himla skönt å träffa han igen.

Fick låna nåt stort regnställ av johans papa så såg biff ut när jag åkte hem,

+ så blev jag inte så jätteblöt. Bara lite, hahh.

Nu ska jag kika runt lite på datorn åså som jag alltid gör, sen gå & lägga mig.

Känns mysigare att lägga sig så man kan få vakna imorgon, eller nåt haha.

Hörs lite mer senare igen men hejdå nu  

Av elina - 4 augusti 2010 12:40

Nu har jag sprungit, duschat och sminkat mig!

Ska fixa lite grejs till ba sen ska jag försöka få igång moppen,

mys å köra i regnet. Men AO! Det skiter jag i, ba jag får träffa jonkimonki så.

Jag blir där tills ikväll, så hörs då! ciao  


stiligt!

Den där blommiga saken jag har runt halsen köpte jag i Stockholm,

vet inte riktigt om jag tycker om den egentligen, jag ba köpte för he va bällät!

Jag brukar inte använda scarfar så vet inte hur man fixar till det heller riktigt,

+ så är den ENORM! Men ao, finfint,.


Köpte även den här prickiga saken, det var 2 för 1.

Så båda för 79.50 :-

:)

Av elina - 4 augusti 2010 10:25

La nyss in bilderna & såg att det var jättefå bilder, haha.

Några söta på Leviplupp & några på mig, riktigt fina haha.

Men lägger upp en bild nu på sötungen iaf!


 

Han är så otroligt söt! Världens härligaste unge  

Han fyller faktiskt 1 år idag så grattis älskade Levi, jag älskar dig!

(han läser min blogg....)

Av elina - 4 augusti 2010 09:32

Äntligen är det onsdag så jag får träffa älskling.  

Tihi, sitter nu på sängen ba & chillar. Haha

Vågar inte gå upp & äta frukost än för det är någon här och kikar på huset. Mys.

Men ska väl göra det så fort hon åkt & sen efter ett tag ska jag ut å springa, häh.

Har nog gått upp några 100 kg när jag var i Stockholm, åt allt som jag inte brukar

äta hemma. Bra jobbat av mig!

Aja, nu ska jag lägga in bilderna på datorn!   


fin nyvaken tjej som suger på tummen.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards