elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av elina - 10 augusti 2010 22:31

Hej igen...

Blev jättegod middag runt 8 kanske, loved it.

Sen har jag suttit och kollat på något program med mamma samtidigt som jag

grejsade med hennes hår som jag alltid gjorde när jag var liten tihi.Det var mys!

Nu ska jag lägga mig i sängen med en bit paj som jag hittade (jag ska ut å springa imorgon!!haha  )

& kolla på Poseidon! NUJSNUJS

Sen efter det så går jag & lägger mig. Så godnatt!



Btw, jag hatar att någon anonym kommenterar min blogg............

Av elina - 10 augusti 2010 19:42

ÅÅH! Att allt i mitt liv ska bli bajs hela tiden....okej överdrev lite.

Iaf så går det inte att få upp sadeljäveln på moppen så har fått skruva upp hela saken

för att få ut några viktiga saker jag lagt där.

Men kommer inte kunna åka nånstans typ för att det går inte att tanka när jag inte får

upp den där cpsaken. ÅH! fan.


Aja, nu ska jag snart äta tror jag. tjing

Av elina - 10 augusti 2010 17:24

Vad mer kan jag göra?

Jag startade det här på bloggen så försöker att avsluta det här också.

Jag ber bara om förlåtelse!



Förlåt, förlåt, förlåt för allt jag gjort.

Förlåt, förlåt, förlåt för allt jag sagt.








L, förlåt förlåt förlåt förlåt.

Jag avbryter dig när du pratar ibland & lyssnar inte alltid så bra.

Men sanningen är att utan dig är jag ingenting värt.


Av elina - 10 augusti 2010 14:45

Fan vad gay jag är, eller nörd menar jag....

Sätter mig vid datorn så fort jag kommer hem, herregud  Det är fan inte kul haha.


Kom hem för en liten stund sen iaf,

lite töntigt att jag åkte precis innan hans föräldrar skulle komma hem.

Men det var för att jag inte ville att dom skulle se

vad mycket grejer jag hade med mig, haha  

Hade verkligen hur mycket saker som helst med mig & använde inte så mycket av det.NUJS

Aja, nu ska jag packa upp & sedan packa om. Ska till mamma ikv  Saknat henne!!

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll förutom att åka dit,

bara umgås med mamma tror jag om hon orkar med mig.

Eller kanske hitta på några busiga grejer för mig själv. Tihi...

Men uppdaterar senare igen iaf, ciao  


Av elina - 10 augusti 2010 09:54

Godmorgon  

Klev upp för ganska längesen såklart & nu håller vi på att städa  

Ihih, fast nu sitter jag ju här men......

Johans föräldrar har varit i Stockholm & kommer hem idag runt 3 eller nåt,

så ska vara fint här då. HÄHÄH


Filmen igår iaf var ganska bra. Lite äcklig men.

När vi lagt oss igår så låg jag klarvaken typ länge för jag trodde nån gjorde inbrott här,

filmen handlade inte alls om nåt sånt så lite knas.

Men iaf, nu ska jag packa ner min dator osv så hörs när jag kommer hem eller nåt, ciao.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards