elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av elina - 14 augusti 2010 21:40

jahej jonken här! :D

elina är keff för hon måste se klart nått program så hon kan inte skriva men vi ska typ gå och sova om ett tag så godnatt :D :D

:)!

Av elina - 14 augusti 2010 17:03

Känner mig så himla vuxen & duktig, haha!

Har städat mitt rum & varit å handlat, nu håller jag på att göra en kycklinggryta typ.

Har ingen aning om hur man gör så tänker hitta på, cooling jag är.

Innan jag börja med maten så fick jag nå ryck & sminkade mig typ ovanligt...

Med ögonskugga & läppglans å allt sånt. Brukar inte det...

Ska inte göra något spec ikväll men kände för att göra det iaf, haha  

Johan kommer iofs hit så kan vara lite fin för han  

Nu måste jag kila iväg till kycklingen, häh! Hörs senare ikv.


  

hej knasig bild.

Av elina - 14 augusti 2010 13:30

HAHA, herre min gud vad jobbigt det där var!  

Först fick jag inte igång den såklart...åh, blev så fruktansvärt arg!

Skrek & smällde i dörrar då, satte mig  sjöng ett tag så jag kunde lugna ner mig, hah,

sen fick jag igång den!

Men tror att jag har lite angerproblems, HAHAH. (det gör mig inte till en elak människa...!)


Men har klippt hela våran stora gräsmatta nu då iaf,

det är lite ojämnt men dom får fan va nöjda nu. Hoppas verkligen att jag får betalt!

Är hur svettig som helst för det var galet varmt så nu ska jag ta mig ett iskallt glas vatten &

värma på lite spagetti från igår, mums..? hah   Efter det tar jag mig en dusch!

& EFTER DET (!!!!!!!!!!!!) så ska jag städa mitt rum  ihi, duktig flicka!

TALK TO YA'LL LATER DEWWWDDDSSSSSS!!!!! eller? CIAO

Av elina - 14 augusti 2010 11:09

Tja bloggen, eller nåt. whähä.

Vaknade runt 9 imorse av att jonki ringde å väckte mig,

måste vända på dygnet nu liksom. Lägga mig tidigt & vakna tidigt!

Har ätit frukost & kollat på tv såhär långt på den här dagen,

jag ska snart gå ut & klippa gräset för...jag måste.</3 huhu

Får se om jag överhuvudtaget får igång den där jäveln, hah    

Aja, blir till att klippa det då & sen städa rummet lite. Det behövs!

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Johan ska komma hit någon gång iaf.

Aja hörs senare iaf!!

jajust, dessa anonyma kommentarer.....blir så less  

Anklagar ingen, men...konstigt att dom börjar komma just exakt nu...

säger inget mer med det men inte svårt att fatta eller nåt. blähäähähä.

Jävligt lesssssss. Inte för att det är farliga kommentarer jag får,

blir bara irriterad av att inte veta vad det är för folk som läser min blogg &

inte vågar berätta att dom gör det.   

CIAAAAAAO!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards