elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av elina - 22 augusti 2010 21:50

Tjaaahej, gick inte över till Vanja förrän vid typ halv 8 för maten blev så sen.

Vi typ snacka om allt å ingenting, tror ingen förstår hur lika vi är egentligen, galet.

Aja, hon fixa även mitt hår lite. Inte för att det behövs mycket ba för skolan men eftersom

jag ändå var där & hon är så duktig på sånt så fick hon göra det  

Nu ska jag försöka sova iaf, asnervös inför imorgon faktiskt, hoppas det inte blir nå hemska

grejer att man måste hålla på å prata om sig själv redan första dagen. huhu. Me no like.

Men godernatt nu iaf, pussåkramosv. fast näeeeee  



  

hahaha, helt galet söt pojke. MIN pojke dessutom  

Hittade iaf den på fb å va tvungen att printa, hihi ma boooooo.


Av elina - 22 augusti 2010 17:06

Liiiiite glad kanin nu, vi har kung schema kom jag precis på.

Har vetat det ganska länge men kom å tänka på det nu när jag är lite nervös åså

inför imorgon. I think it'll be alriiight!

Aja, har ba suttit framför tvn idag. Ovanligt? Nix men whateeever, i like it.

Nu sitter jag å väntar på att få middag, jag hoppas det blir grillat för jag har typ

inte ätit grillat nånting i sommar så sista sommarlovsdagen passar väl ganska fint då.


Runt 7 ska jag kila över till pullan (vanja) också ska vi förbereda oss för morgondagen, haha!

Vi ska ju börja i samma klass, vilket känns väldigt skönt så jag inte är helt ensam liksom.

Men nu ska jag iaf gå ner å duscha lite snabbt & sen chilla lite  

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

jag kommer sakna tryggheten som alltid funnits när jag gått med louise,

sen dagis ju. buhu



Av elina - 22 augusti 2010 11:15

Godmorgon! Vaknade egentligen vid 8 så Goddag kan man väl säga  

Har suttit vid tvn hela morgonen & kollade nyss på en film med Julia,

Det regnar köttbullar tror jag den hette, hahahah den var kul.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra iaf,

vet inte om jag törs åka till Johan idag, but i miss him so bad men jag vet inte.


Måste ba säga en sak: HAHAHAHAHAH!
Jag satt för mig själv å skrattade så mycket igårkväll,

för att det finns så patetiska människor här i världen :'D hahah!

Ja, kul...ja.....nu ska jag klä på mig, haha hejdå.  

 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards