elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av elina - 21 augusti 2010 20:42

Var nyss på ica med syster å köpte en burk med glass (haha kan man säga så?)

Så ska sitta å mysa med den + musik  perfekt lördagkväll för mig faktiskt,

fast hade varit bättre med en pojke att pussa på såklart.

Men ja, får se om jag kommer he på en film eller om jag bara chillar med musiken då.

Jag antar att vi hörs senare ikväll, bye for now. 

  

bli frisk förtusan!

jag älskar dig älskling 

:(

Av elina - 21 augusti 2010 13:31

Internet är tydligen levande.

Har så himla tråkigt,..är ledsen å sur å blä.

Blir ledsen nu igen för att jag inte får gå Musik Estet, i want it so bad 

Sur för att Johan är dum å blev sjuk, så får man inte göra...  

Nu ska jag iaf dammsuga rummet för att det kan tydligen bli skador på huset om jag

inte gör det, för det kan komma kryp & äta upp vårat söta hus.

Tror hon drev lite med mig...kanske. Så äckligt kan det väl ändå inte vara här inne,

jag tycker det är rätt mysigt med lite sällskap ibland. Träffade en spindel för en stund sen!

Ikväll kommer jula å målgan hit åsså ska vi äta tacos, då blir jag nog lite glad.

Hörs mer senare iaf  

Av elina - 21 augusti 2010 08:56

A, godmorgon va....

Jag är skitsur så skriver inte mycket nu tror jag, fast ändå jo kanske...

Vaknade för typ en halvtimme sen & är ashungrig men har inte orkat gå ner än.

Blabla, idag var det tänkt att jag skulle till Johan å sova men nu har han blivit sjuk

& jag vågar verkligen inte riskera att bli smittad nu när skolan börja å allt.

Där är anledningen till varför jag är sur iaf, jag får inte träffa han på länge då ju...  

Aaah, skulle kunna döda nån nu, hah.

Aja, vet inte vad jag ska göra idag då. Dö typ.

Kommer förmodligen bli kass uppdatering idag för vårat internet kommer tydligen vara avstängt, det var ju riktigt bra! eller inte....

MEN JA, blir förmodligen städa rummet & chilla dag...kul! ELLER?????  nä 

HEJDÅ!


i miss u bubu,världens finaste & underbaraste  

Av elina - 21 augusti 2010 00:27

Men hallå där! nämen, känner mig riktigt snäll som starta datorn nu för att skriva inlägg!

Men ao, min dag har ju iaf varit ganska seg för jag mått dåligt.
Suttit framför tv:n hela dagen, nujs! Var assugen på pizza satt bara å väntade å hoppades

på att vi skulle beställa. Men ingen kom nånsin hem så jag gjorde nudlar, gott...  

Sen när jag skulle åka kom Ulf hem å fråga om vi skulle det ba jäää!

AJA!

Min kväll har varit riktigt nice! Först var vi i ett rum i västerhus å ba chilla &

spela spel    Först Med andra ord & sen Drömdejten  HAHA

Sen blev vi sugen på godis så åkte in till stan för att köpa. Kung.

Kom hem för typ 30 minuter sen & nu ska jag krypa ner under täcket!

Godnatt!

  

a söt tjej! eller? 

tog den bara för att den fanns & ser så tråkigt ut utan bild.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards