elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av elina - 16 augusti 2010 14:46

It's so fucking cold outside. Nämeeeeeene!!!1

Jag förstår inte hur någon kan ligga på stranden i detta väder,

huvva. Så kallt ju! Nu tycker jag att det är höst  

Det ser man på Lasses träd också, inte lika gröna som imorse.

Jag är så jävla galen asså, fast näe. Vet inte vad det kom ifrån...


Har ätit soyafärs till lunch, var rätt nice.

Satt & diskuterade lite saker med mamma & julia när vi åt..

Jag tänkte att om man bajsar direkt efter man ätit så borde det väl vara samma sak 

som att spy upp maten, man borde inte gå upp i vikt av att äta då tyck jag....

Där har vi ett fint exempel på att jag borde hängt med på biologi lektionerna.

Ajaaaaa, har precis sminkat mig & julia tyckte jag va fin. ÄNTLIGEN HAR JAG LYCKATS! nämen, seriöst.............

Är så less på att vara hemma nu  Hah

Bara 1 timme kvar tills johan är klar med sina äventyr......iihiähähhee.

Ska fortsätta att göra ingenting nu, tjarråååå  


btw, ask me some fucking questions in the fucking frågeruta  

nämen seririiriri, har så tråkigt så vore trevligt med kommentarer & frågor just nu!




Av elina - 16 augusti 2010 11:30

Tja igen! har så tråkigt så bloggar igen...

Ingenting händer på datorn,

ingenting händer här hemma, blääää.

Hatar att vara så rastlös & uttråkad!! Ska till Johan men det är inte förrän

vid 4 typ så måste göra något fram till dess, annars dör jag. Guh!

Ska iaf duscha om ett tag & senare någon gång ska jag väl göra lunch,

haha. Bra plan! Kul liv jag har...........

Whääähähähähäh.

Någon som gör något kul idag?  


Det är ju sol ute så klart man skulle kunna sola,

MEN det är kallt. Det blåser....tror jag. Var iaf så tidigare så

vill inte! blläähähhä. HEJDÅ NU IAF


hej idiot  

Av elina - 16 augusti 2010 08:42

Godmorgon! Vaknade vid 8 & låg en stund tills jag tog fram datorn.

Håller på att kissa på mig så borde egentligen gå ner men orkar inte än,

+ så är jag hungrig så borde äta också...hah.

Igår iaf så kom som sagt min fina familj hem runt 9 & då började en film häh!

The girl next door. Så vi satt & kolla på den tillsammans, tihiihh.

Seriöst, gick å la mig direkt efter den. Tidigt alltså.

Jag är asbra på att vända på dygnet, iofs så har jag inte lagt mig alltför sent

någon gång på sommarlovet & har även inte klivit upp runt lunch eller så.

Jag är duktig kanin. Tycker inte om att sova bort dagarna  

Men nu måste jag kila ner på toaaa & sen käka frukost!

Hörs sen  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards