elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av elina - 28 augusti 2010 19:46

Oho najsaste bloggarN här dah!

Jag har mest suttit framför pianot ikväll & Johan har dampat med Melvin.

Helt sjukt, Melvin är 4 & Johan beter sig typ likadant, hahaha fult.

Aja, nu ska jag fixa fram lite grejer sen tar vi moppen till honom, coolingar vi är  

Jag längtar inte till imorgon när jag är oduschad, jag får inte duscha innan vi åker nu för Johan så kommer ju va fräsch imorgon. Hans problem  

Vi hörs imorgon någon gång, får se om det blir något från honom annars blire 

när jag kommit hem. Bajbaj & godnatt åsåvidare!

  

hejtjusigbild

Av elina - 28 augusti 2010 17:36

Har varit osocial med alla för jag har suttit vid datorn, mums  

Johan kom nyss hit så ska va med han ba jä å ovanligt osv, najzzzzzzeeee.

Sen ska vi dit å sleepa, NAAAJSARE!

Skriver maybe mer senare annars så klarar ni er ändå    skoja!HAH

  

Av elina - 28 augusti 2010 16:51

hej grymma 7åring & grymma Julia Sheer. Me like unga artister, grymmast!

Av elina - 28 augusti 2010 14:30

Jappjapp, hemma nu. Åt nyss pizza, mums...eller? NJAAAHH

Aaaaja, har precis tagit en raggardusch & tvättat bort sminket jag hade på mig tidigareehh,

ska göra om allt igen liksom för att vara lite finare när gästerN kommer.

Jeg orke icke duscha på riktigt så gör det ikväll istället  

Invigningen var väl inte såå kul, dom som höll tal var tråkiga, kungen..ja, jag hörde inte vad han sa riktigt. Kören som sjöng var däremot aaasbra, haha   & E.M.D, what can i say?

När dom kom på scen så gick jag & julia nästan längst fram, hahaha. LOVE(L)

Det var det, nu måste jag skynda mig. Hörs SEEEEN

Av elina - 28 augusti 2010 11:27

Tjatjatjatjena igen...!

Vi ska tydligen dra å kika på invigningen av botniabanan, najzzzz!

Kommer hem innan 3 för på pricken då kommer gäster, 

måste hinna duscha å fixa om mig då. ÖNSKA MIG FETT MED LYCKA TILL!
CIAOCIAO NU IAF4

slängde på mig något random jag hitta i garderoben ba!

  

  japp, jag gillar drogat.

körde på ba puder & mascara idag plus mittbena HAHAH

Av elina - 28 augusti 2010 09:00

Godmorgon! Jag mår så himla mycket bättre idag, ganska otroligt.  

Nämen, hah, det känns bra & jag hoppas det kan hålla i sig nu!

Ligger iaf i sängen nu & vaknade för typ en kvart sen,

ska nog snart kliva upp för håller på att kissa på mig men när jag brukar

skriva det så brukar jag alltid ligga kvar typ en halvtimme eller mer, säpä.

Idag fyller min 'låtsas mamma' år, så blir kalas här idag  

Kommer lite folk antar jag & det blir tårta å massa grejs, gött.

Hoppas jag får nå fika fast jag inte köpt nån present, har inte hittat nån ju, inte så lätt.


Okej, nu har jag skrivit massa onödiga saker så ska sluta.

Hörs senare idag antar jag, ciao!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards