elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av elina - 29 augusti 2010 22:01

Duschat & gjort flätor i håret nu, eller är en fläta som saknas men kan inte göra den själv hahaha, jag är fin nu.

När den är klar (ska be jullan) så ska jag lägga mig iaf!

Hoppas på en najs vecka nu, jag hoppas jag kan få må bra  

Godnatt deeewds

----------------------------------------------------------------------------------

  

tänka på den här filmen & lyssna på God damn your beautiful får mig att gråta,

jag är cp men bara Johan som förstår varför jag gör det. Och jag då.

Av elina - 29 augusti 2010 20:07

Jag måste fasn söka hjälp, haha.

Ena stunden arg, sen ledsen vill dö & sen damp som vanligt. 

Tror det kallas hormoner?


Har iaf käkat ostkrokar nyss, var inte så gott egentligen....

Tog dom egentligen för att kolla film men sen var sladden till tv:n för kort så orkade inte det & sedan funkade det inte att kolla på nå onlinesidor överhuvudtaget så la ner det.

Så proppade i mig allt ba,...JÄ!  

Nu lyssnar jag på Dö, Jävla gubbe. Älskar den, verkligen hur bra som helst!  

Blir på mycket bättre humör när jag lyssnar på den, me likey....aja, särskrivning japp.

Ska strax....göra något. HATAR söndagar, ångrar att jag åkte från Johan så tidigt.
Kunde ha varit där nu & pussat på honom, det sög ju balle att jag åkte dahhhh. 

Blir iaf snart dusch & sängen...kanske inte snart men någon gång ikväll iaf.

Ciao  


Av elina - 29 augusti 2010 18:17

...Ja, hatar att jag mår som jag gör. Tror det beror mest på skolan,

alltså att jag inte får gå musik så då mår jag bara dåligt helt enkelt.

Så ja, i am very depressed menmen, jag kan inte göra något åt det så får försöka

kämpa ba!


Blev kött å pären till middag, gott!

Tårta efter det för det fanns över ba jä, gott igen!

Nu vill jag tjocka ännu mer för jag tror att man mår bättre då, (egentligen är det

bara en ursäkt för att få äta götta...) får se hur jag gör med det.

Vill mest av allt lägga mig under täcket nu å bara försvinna men,

det är för tidigt för det också kommer folk i huset undra vad som händer &

det gör ingenting bättre.

Så, jag sitter väl här vid datorn & gör ingenting ett tag, kanske tar något gott eller så,

we'll see. Sen ska jag duscha som jag sa tidigare, tjarrå nu iaf!

     

jag vet att jag sa att allt kommer att bli bra,

men jag vet inte längre. Kommer det verkligen det?  


Av elina - 29 augusti 2010 17:30

Jag älskar dig så mycket att det gör ont,

jag älskar dig så mycket att jag inte skulle orka leva utan dig.

Jag älskar dig så mycket att jag knappt kan andas utan dig,

jag älskar dig så mycket att jag knappt kan andas när jag bara ser dig.


Jag älskar dig när du gör fel,

jag älskar dig när du är en idiot.

Jag älskar dig när du är så jäkla underbar, & jag älskar dig när du älskar mig.


Johan Jönsson, jag älskar dig av hela mitt hjärta & vad som än händer

så kommer jag alltid att göra det. 

Av elina - 29 augusti 2010 16:36

Tjatja, kom nyss hem från min bebis  

Vi har inte gjort något speciellt bara bråkat & mysat. Nämen, inte bråkat...så mycket.  

Nu sitter jag i mitt rum där det luktar fis, mys. Min lillebror var nyss här å pruppade, skrattade jättemycket sen drog han. Tack gubben, undrar vem han har lärt sig det av. Johan? KANSKE!

Aja, vi ska äta på ett tag tror jag sen ska jag bara vara hemma å chilla.

Är skabb så måste duscha också! Vi hörs senare igen iaf, pus.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards