elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av elina - 5 augusti 2010 23:42

HAHA, jag är så ful...-.-

Satt & prata med en på msn och sen typ hedde jag ner rutan en stund &

tänkte kolla vilka som var inne åsså ba: åh är hon inne åsså tänkte jag skriva

hej men kom på då att det var hon jag skrev med innan...


Aja, orkade inte gå upp & ta något att äta så har bara suttit här.

Nu sitter jag med huvudvärk & en hungrig mage så ska gå å lägga mig typ snart...

Har en stor dag framför mig imorgon, eller inte...haha!

Men godnatt folks 




Av elina - 5 augusti 2010 22:38

Jag kom nyss hem & är typ ashungrig nu men tänker inte äta

något för då blir det typ kex eller nåt haha.

På stan köpte jag iaf bara ett puder & en hårspray,

orkade inte prova nånting eller så

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu,

ska kanske gå upp & ta nåt nyttigt att äta hah...

hörs sen igen


   

fina bilder!

Proffs hårspray iaf för 42.50 :- & Lumene puder för 139:-


Av elina - 5 augusti 2010 12:44

Åker snart in till stan & möter min söta pojke.

Vi hörs antingen från honom eller ikväll som vanligt  

ciaociao


  ser ut såhär  

linnet köpte jag när jag var på stan med Vanja för ett tag sen, if u remember.

Okej, ni ser typ inte hur kläderna ser ut men what the heck  

shorts & linne-dag

Av elina - 5 augusti 2010 11:27

AMAGAD VAD JAG CHILLAR!

Har ätit frullisbullis & borstat tänderna & sjungit osvvvv!1ngfd

Nu ska jag chilla framför datorn i typ....10 minuter  

Vi ska tydligen in till stan vid 1 eller vad han sa så måste börja fixa mig snart.

Först ska jag väl fixa min lilla söta sak & sen går vi väl runt,

har ingen aning om varför han vill på stan. Han är lite tönt   fast söt.

Efter det åker jag till honom tror jag!

Slänger iaf in ett inlägg innan jag åker  

CIAO


  åh vad hett

5/8

Av elina - 5 augusti 2010 09:17

Godmorgon...

Åh, har sån ångest just nu.

Skolan börjar om 18 dagar!

Det känns lite kul att börja på ny skola & börja om typ..

Men kommer inte få gå den linjen jag egentligen vill gå,

kommer inte få vara med Johan så mycket som jag vill,

ingenting kommer riktigt vara som jag vill. Känns så tråkigt!

Jag hoppas att allt kommer bli bra ändå...


Aja, idag ska jag tydligen till stan.

Jag lovade Johan om det var fint väder, haha  

Orkar egentligen inte men måste ändå fixa en grej så lika bra

att åka in då.

Nu ska jag springa å kissa ,hah, sen gå upp & äta frukost!

HÖRS SEN  




Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards