elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av elina - 13 augusti 2010 23:46

Tja! Åkte till Johan runt 6 & kom hem runt halv 11.

Var alltså inte med han så himla länge, buhu. Aja,...

När jag kom hem så chillade jag ett tag sen såg jag att Jersey Girl var på tv

så poppade popcorn & kollade på den då.

Nu har jag precis tvättat ur sminket & borstat tänderna så ska lägga mig,

hörs imorgon, Godnatt!

gammal bild på min plutt & jag. Jag älskar dig så himla mycket lillebror!  

Av elina - 13 augusti 2010 16:22

ÅH! Har köpt nya jeans, känns så sjukt bra!  

Jag är så sjukt kräsen så killen som jobba där jag köpte dom fick hämta

nya åt mig hela tiden för ingenting dög typ, haha. Men sen hittade jag ett par som

var OK! Haha, inte helt vad jag hade tänkt mig men dom var snygg över rumpän iaf  

Köpte även 1 tröja & parfym. Blev inte så mycket jag hade tänkt mig att shoppa men...

tog så lång tid att hitta bra jeans så orkade inte kolla på så himla mycket kläder då.

Nu ska jag fixa om mig lite, svettades så sjukt mkt i stan så måste byta kläder åså haha.

Sen ska vi äta tror jag & sen åker jag till Johan.  

Lägger nog upp bilder på det jag köpt imorgon eller nåt, när jag orkar ta på mig grejern.

CIAO

Av elina - 13 augusti 2010 10:31

Godmorgon!
Klev upp runt 9 & har precis duschat nu.

Ska skynda mig å sminka mig åså sen ska jag in till stan med mama, awesome! hihi

Vet inte vad jag kan skriva mer då hah, hörs senare idag iaf! Ciao

vet att jag inte lägger upp nå bilder längre men orkar inte ta några,

ska försöka snart.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards