elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av elina - 15 augusti 2010 19:01

Holy crap, nämen. Asgod pizza, tror jag dör. HÄHÄ

Åt alldeles för mycket så är hur mätt som helst nu, amagad.

Medans jag åt så kollade jag på OTH, i love it! ähäh men nu är det typ inget bra på tv,

så vet inte riktigt vad jag ska göra. Ta ur diskmaskin iaf  

Kommer förmodligen plinga på pianot & sjunga ett tag, så mycket skönare när man är

helt ensam. Det där lät helt fel.........HAH. Det är lugnare iaf.  

Längtar ändå efter att dom ska komma hem, saknar syster!  

MENJA! nu ska jag kila iväg till köket & sen till pianot då  hej!


så sjukt. du är min bästa vän.

Du har känt mig längst av alla,

du känner mig bäst av alla.

Du förstår mig alltid, även när det gäller

något som knappt jag förstår.

Du är så otroligt bra, världens bästa syster & världens bästa vän!

Jag vet, att vad som än händer så finns du alltid kvar,

vad som än händer så kommer du alltid att älska mig.

Du står upp för mig & du skulle nog kunna göra vad som helst för mig så som

jag skulle kunna för dig.

Du är bäst Julia. jag älskar dig!

Av elina - 15 augusti 2010 16:38

Johan åkte för en stund sen & jag var nyss å handlade middag.

Mamma å dom kommer inte hem förrän 9 ikväll så får göra middag själv ikväll igen, haha.

Köpte ba ett pizza kit så blir nästan hemmagjord pizzaaaa  häh

Nu ska jag gå och städa undan lite överallt, måste diska & fixa.

Blir så sjukt frustrerad när det är stökigt, haha. 

Men hörs senare ikväll igen!

i love you so much .

min prins  

Av elina - 15 augusti 2010 09:17

Godmorgon! Häh, fint inlägg av johan igår haha. Allt i en mening!  

Aja, vaknade runt 8, låg i sängen till halv 9 å har precis ätit frukost 

så borstar tänderna nu.

Jag ville skriva massa grejs igår men orkade inte hah,

men kan säga lite kort:

Kycklinggrytan jag gjorde blev awesome, ihih!

Johan kom runt halv 6 eller nåt & vi typ bara chillade hela kvällen.

Vi hade egentligen tänkt att åka iväg men då började det regna så vi orkade inte.


Jag har varit ensam hemma sen i fredags, & idag kommer dom hem så måste

städa å grejsa lite innan då. Hah, kul!

Jag har inte skrivit det förrän nu för om jag hade gjort det tidigare kanske

nån inbrottsmänniska läst & kommit & dödat mig  hahah.

Nu måste jag spotta ut tandkrämen hähhhäh, ciao!


  

bild sen igår ba jäääää  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards