elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av elina - 26 augusti 2010 21:45

Jag behöver att du behöver mig,

jag behöver att du visar att du behöver mig.

Jag behöver att du älskar mig,

jag behöver att du visar att du älskar mig.

  

Av elina - 26 augusti 2010 21:34

Nyligen hemkommen. Nääämen, eller jo kom nyss hem & sitter å chillar nu.

Ska strax gå & borsta tänderna å sen sleeeeepaaaa. Trött tjej.

Vet ej om jag hinner skriva något imorgonbitti och vet icke vad som händer efter skolan,

ska iaf hämta ut mitt körkort med mamsen & sen ska jag såklart vara med Jonkis.

We'll see where the day takes us, eller? Aja, godnatt å pussilull å peace åså. 

  

jag saknar det....

Av elina - 26 augusti 2010 15:09

Yes min rubrik nailed it, eller nåt. Med vårat schema är det dumt att klaga.

Idag hade vi 3 lektioner, nåååågot nice.

Började som sagt vid 10 & hade då matte, sen lunch sen lååång engelska & sen idrott.

Efter idrotten (som bara var information åså) så gick jag & Vanja ner på stan en sväng innan bussen gick & jag köpte en nyckelsak som var söt haha. Så jag inte tappa bort skåpnyckeeeln, smart tjej.

Aja, kom nyss hem & är aaashungrig nu så ska ta någon macka & sen bara vänta tills Johan

tränat å sen åka till honom. Ciao

så fin så

Av elina - 26 augusti 2010 08:52

hahahah  

tröjan som ser blå ut är icke det, den är typ...grön eller nåt. vet ej egentligen


Av elina - 26 augusti 2010 08:36

Godmorgononoonn!

Jag sov gott jao, mår mikke bättre nu så är glad tjej. I'm lovin' it. Typ.

Vaknade runt 7 fast var icke bra. Klev upp halv 8, var klar med smink & kläder 8.

Åt frukost & nu är jag redo. Fett bra jag är, fast är för tidig....kunde ha sovit längre typ ja.

Fast har aaaasfina flätor i håret som måste tas ut, 10099084 st överallt. Faktiskt riktigt fint.

Får förhoppningsvis fint lockigt hår idag, jäääh.

Iallefulla fall så börjar vi 9.50 (skrev 9.40 igår men tänkte tokiiigggt) så ska ta bussen halv 10 ba jääää, sen så äre ba ösa på skolan. eller? Big nono. Rädd för allt och alla för alla är så stora

pojkar osv. Leeeskigt!

Men nu ska jag kolla runt på INTERNETTTTTETET och sedan ta ut flätorna å kanske ta bild.

Finfint. Hejdahh

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards