elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under juli 2010

Av elina - 11 juli 2010 22:20

Helu!

Kom nyss hem från bebu.

Det var awesome och mysigt som det alltid är, haha.


Jag känner mig allvarligt störd just nu,

börjar gråta för ingenting ibland och vet inte varför.

Ibland så känner jag mig så nöjd med mig själv och mitt självförtroende är på topp, men sen helt plötsligt så sjunker det och jag är tillbaks till ruta 1.

Det är riktigt jobbigt och vet inte riktigt varför det är så.

Det var det ja, har även en extrem huvudvärk som jag haft hela dagen...

Hjälpte inte att knarka alvedon heller, då blev jag bara hög.

Det kan Johan intyga, typ.

Nu ska jag kila upp och ta något att äta för att jag av någon konstig anledning är hungrig också. TJING!


 



Av elina - 11 juli 2010 15:31

Weeell, helloooo :)

Nämen, har precis duschat eftersom man bli svettig av att vara ute i solen hela dagen  

Nu ska jag typ fixa mig lite och sen få mat, efter det åker jag väl till Johan :)

Såg nyss att jag är alldeles röd ovanför boobsen, ajdå. Det är väldigt fult,

kommer synas rätt fint om jag har en uringad tröja. buhu!

Aja, ni kan få tycka synd om mig en stund nu.

Vi hörs sen iaf! kram

(Y)

Av elina - 11 juli 2010 10:34

Godmorgon på er :)

Nu har jag precis ätit frukost & ska snart duscha...eller gå ut i solen.

Vet inte riktigt vad jag ska börja med haha.

Idag är det iallafall strålande väder ju!

Så kommer förmodligen bara ligga ute i solen idag,

jag får se om jag kommer vara ensam då eller om någon (johan) kommer hit!

Vi hörs senare idag iallafall! tjing


        

bilder sen förra året. Är vi lika elleee? hahhh inte så värst egentligen.

Av elina - 10 juli 2010 23:40

Nu är jag less på att vara uppe,

ont i magen och mina ögon kan knappt hålla sig öppna.

Lika bra å sova då vaaa?

Godnatt!


sliten!  

Av elina - 10 juli 2010 22:24

Haaallååå :)

Kom precis hem från Johan!

Vi har haft en rätt mysig dag i Umeå, blev mest att vi åt och typ...var störda.

Jag, johan och julia alltså.

Åkte hem runt 5 iaf och var hos johan tills nu då.


Jag tog såklart med mig kameran men tog bara några få bilder på

finaste och några på mig själv på bussen haha, jag har alltså ingenting på

mina kusiner eller någonting sånt. Bra gjort av mig tycker jag!

Aja,nu ska jag chilla här en stund, kanske gå upp och kika vad som händer där.

Hihi, pus hörs lite senare.


 

oooolala......


 

puss hihi


 

blev en suddig bild på dig när jag försökte få dig att le ditt sötaste leende  ,

eheh vet att du inte vill att jag ska lägga ut någon bild på dig så

det fick alltså bli en suddig. Finaste bäbbbbbiiiii iaf<3<3<3<3

Av elina - 10 juli 2010 10:35

Vi går snart till the bus, see yaaaaa.


fint jao


vi är söt

Av elina - 10 juli 2010 09:44

Godmorgon!:)

Jag klev upp ungefär halv 9 och gick då ut på en pw,

nu har jag precis duschat och ska fixa mig.

Jag och Julliju ska ta bussen in till stan vid 11 och sen halv 1

åker jag, johan och jujja med buss till umeå för att min kusin konfirmerar sig idag:)

Kommer inte blogga någonting förrän ikväll då,

lägger kanske in någon bild på hur jag ser ut innan jag far men annars så är det ikväll. Ha en skitbra dag!

Av elina - 9 juli 2010 23:54

Nu känner jag mig tjock och äcklig så måste sova så jag kan må bättre imorgon.

Vi hörs mer imorgon iaf, godnatt!  


glad bild

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards