elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under augusti 2010

Av elina - 10 augusti 2010 17:24

Vad mer kan jag göra?

Jag startade det här på bloggen så försöker att avsluta det här också.

Jag ber bara om förlåtelse!



Förlåt, förlåt, förlåt för allt jag gjort.

Förlåt, förlåt, förlåt för allt jag sagt.








L, förlåt förlåt förlåt förlåt.

Jag avbryter dig när du pratar ibland & lyssnar inte alltid så bra.

Men sanningen är att utan dig är jag ingenting värt.


Av elina - 10 augusti 2010 14:45

Fan vad gay jag är, eller nörd menar jag....

Sätter mig vid datorn så fort jag kommer hem, herregud  Det är fan inte kul haha.


Kom hem för en liten stund sen iaf,

lite töntigt att jag åkte precis innan hans föräldrar skulle komma hem.

Men det var för att jag inte ville att dom skulle se

vad mycket grejer jag hade med mig, haha  

Hade verkligen hur mycket saker som helst med mig & använde inte så mycket av det.NUJS

Aja, nu ska jag packa upp & sedan packa om. Ska till mamma ikv  Saknat henne!!

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll förutom att åka dit,

bara umgås med mamma tror jag om hon orkar med mig.

Eller kanske hitta på några busiga grejer för mig själv. Tihi...

Men uppdaterar senare igen iaf, ciao  


Av elina - 10 augusti 2010 09:54

Godmorgon  

Klev upp för ganska längesen såklart & nu håller vi på att städa  

Ihih, fast nu sitter jag ju här men......

Johans föräldrar har varit i Stockholm & kommer hem idag runt 3 eller nåt,

så ska vara fint här då. HÄHÄH


Filmen igår iaf var ganska bra. Lite äcklig men.

När vi lagt oss igår så låg jag klarvaken typ länge för jag trodde nån gjorde inbrott här,

filmen handlade inte alls om nåt sånt så lite knas.

Men iaf, nu ska jag packa ner min dator osv så hörs när jag kommer hem eller nåt, ciao.

Av elina - 9 augusti 2010 19:03

Vi har suttit & spelat/sjungit ett bra tag nu, vi försöker verkligen få till en bra video

som vi kanske kan lägga upp på youtube...går inte så bra att va seriösa. MEN ja!HAHA

Var nyss ute å tänkte gå ut med Johans hund för att han inte orkade,

jag är jättehundrädd men tänkte va snäll men

Legolas ville typ döda mig direkt när vi kom ut  så johan fick gå med han ändå....

Nu ska jag snart göra mig redo med morötter och nektariner har jag bestämt mig för,

sen ska vi kolla på filmen vi hyrde. Blev Wolfman 

Vi hörs väl senare i guessssss.

lädd tjej  

Av elina - 9 augusti 2010 15:19

...eller nåt?

HAHA, har precis sminkat mig och nu ska jag ut i regnet med moppen. Värt.

Vi ska hyra film & handla nu iaf.


 

Av elina - 9 augusti 2010 13:11

Har precis ätit lunch, blev tacorester från igår för min del  

Vi ska chilla nu ett tag sen gå ut på promenad med Legolas, sen dusch & sen ska jag sminka mig, & efter det ska vi åka till kvantum och handla igen + hyra film!

Vet inte riktigt varför jag ska sminka mig bara för det men känner inte för att vara osminkad, känner mig så naken...rädd...exposed. ELLER VAA?
Nämen, blir något inlägg senare igen som vanligt. Fan vad tråkigt....

Börjar bli less på att skriva samma saker hela tiden, måste börja göra lite roligare

saker i mitt liv. Inte för att det är tråkigt att vara med Johan men vi måste ut på lite äventyr...

Bloggen kommer kanske bli roligare när skolan börjar (många som skrivit så..) för då händer

mycket nya saker. Aja, nu ska jag sluta skriva. Bye  

Av elina - 9 augusti 2010 10:02

Godmorgon!

Vaknade runt halv 9 när johan klev upp för å äta frukost,

jag låg å drog mig i sängen ett tag då men.

Halv 10 skjutsade jag honom till Friskis i detta fina väder, mysigt hah.

Nu sitter jag hos honom själv iaf, tycker inte om att vara själv.....men ao,

håller på att koka ägg så ska snart äta äggmacka osv. Min frukost  

Ska typ snart hämta han igen hah, eller vet inte hur länge han tränar

men ska åka & hämta han sen såklart så han inte får sitta där hela livet.

Jag tyck jag är snäll jag  

Aja, vi hörs mer sen. CIAO!

 

Av elina - 8 augusti 2010 21:17

Nu sitter../ligger vi och kollar på 2½ män   ihih

Tidigare såg vi på How i met your mother, ganska nice kväll typ jao.

Vi for aldrig å hyrde någon film för Johan så gärna ville kolla på det där  

Så kanske blir film imorgonkväll istället, om vi har otur med vädret...eller nåt eheheheh.

Vi ska sova om ett tag så det här blir sista inlägget för idag, häh 

Godnatt!





Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards