elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under augusti 2010

Av elina - 8 augusti 2010 16:13

Ja, kul att jag skriv ofta. Jag är inte ironisk.....Tråkigt ju.

Aja, vi drog med moppen hem till mig och lämna&hämta nå grejs,

sen åkte vi till kvantum och handla mat  

Just nu är babe ute med Legolas (venne hur denna söta & galna hund stavar sitt fina namn.)

& sen när han kommer in ska vi göra tacos  YAY!

Så blir lite bråk ikväll då, som varje gång vi gör mat, iaf när jag ska bestämma...då får jag damp.HAHA.

Aja, sen kanske vi drar & hyr en film som vi tänkte göra när vi handla men orkade inte?

Blablabla...blir myskväll iaf.

Vi hörs senare kanske! ciao


 

ge mig en chans åtminstone,

.

Av elina - 8 augusti 2010 15:33

I'm breaking down, i just can't take it anymore.



Livrädd.

Av elina - 8 augusti 2010 13:01

Nu har vi precis käkat lunch, blev nå knasigt som blev gott & pasta.  

Tror jag snart ska sminka mig, fast vet inte om jag orkar egentligen..får se hah,

sen måste vi åka till själevad och hämta nå grejs hos mig!! + så vill jag handla

tacos tills ikväll, fast får kanske inte det. Johan är dum kanin  

Aja, vi får la se! haha

Eftersom det är söndag idag så ska man dega men Johan kommer försöka få

mig att åka iväg nånstans ikväll, even though i don't want to.lälälää

VI FÅR HELT ENKELT SE VART DAGEN FÖR OSS, eller nåt hahah fint ba.  

Hör av mig senare på denna dag iaf, kramisssss HEHE!

 

Av elina - 8 augusti 2010 11:51


Videon lika grym som låten  

Av elina - 8 augusti 2010 09:18

Eller? hah. Vaknade för ungefär 1 timme sen igen  

Har precis ätit frukost nu & johan är ute å plockar bajs, eller nåt hahah.

Vi ska snart ta ur diskmaskinen, himla jobbigt det är att vara ensam hemma ändå lite...

Då blir det som om vi bor tsm ENSAMMA & måste bestämma vem som ska göra vad, eller nåt hah! MEN iaf, jag vet inte riktigt vad vi ska göra sen idag...inte så bra väder  

Men vi måste iaf åka till mig å hämta nå grejs så blir något sånt....en moppetur.

Nu måste jag kila, ciao  



Update: justja, blir inget trevligt videoinlägg för det tog för lång tid att ladda upp så jag orkade inte vänta mer å tog bort det....i'm sorry  

Av elina - 7 augusti 2010 19:02

Denna dag suger lite, gråtit en skvätt fast haft damp med jonken så det var bra.

Vi satt vid hans mors dator och försökte få till en bra film när vi spelade,

gick inte så bra....vi tog bort varenda en hahah. Fast jag gjorde ett videoinlägg som

var riktigt fint, HAH!

Nu ska vi snart sitta ute och chilla med hans hund, hahah gulligt  

Sen ska jag göra mig en smoothie för jag har köpt yoghurt!!!!!! amagad

Vet inte riktigt vad vi ska göra sen, om det inte går nån bra film på tv så kanske

vi drar å hyr en. Vi får seee helt enkelt!


Videoinlägget håller på att ladda nu så får se om jag lägger upp det lite senare  HAHA

Vi hörs isf senare eller nån gång ba, ciao!


min boll på huvve är fin  

Av elina - 7 augusti 2010 14:32

Helu där igen!

Just nu är Johan ute med plutt (hans hund ähhä) & jag har precis sminkat mig.

Vet ej varför för vi ska bara vara hemma idag, ovanligt nej men jag är inte en

sån person som tycker om att göra massa saker och träffa massa folk osv.

Kul liv jap!

Men vi ska iaf till coop & köpa ris till mig   haha, + några andra saker oxå.

Johan kanske får mig att vilja åka nånstans ikväll ändå men förmodligen inte,

vi hörs nån gång senare ikväll iaf!


 

 riktigt sweet bild.

har inte orkat släppa ut håret efter jag sminkat mig så ser lite korvigt ut, tähäh




---------

vafaaaan? vad ska jag göra då?

Av elina - 7 augusti 2010 10:01

Just nu tränar Johan så jag sitter ba här å

typ smygtittar på han lite ibland, mys.

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag men vi måste fara å handla ris till mig iaf!!! haha

Får se vad vi hittar på 

Tur att jag har moppe så vi kan ta oss till ställen, känner mig fett cool med den.

Eller? aja, nu ska jag kolla om någon människa i världen är social eller vaknat...=uppdaterat sina bloggar.  see yaaaaaaaaaaaaa  



gullig jag är just nu......fast näe

kommer typ bara bli cambilder under den här tiden, inte för att det brukar vara nå andra bilder annars. haha

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards