elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under augusti 2010

:)

Av elina - 12 augusti 2010 00:00

Kom precis hem från Sofia, var ashemskt att gå hem....så himla mörkt så jag ringde mamma.hah

Har varit asnajst med berrrris ikv iaf, har saknat henne!!!!111 hon är kul.

Som ni såg på videosakerna (kom inte på något bättre ord) så har vi riktigt bra humor,

riiiktigt roligt vare. eller? hahaha

Aja, nu ska jag kika runt lite på bloggar åså sen gå ner å borsta tändernaaaa.

Vi hörs imorgon! GODNATT  

finfina bilder hemma hos na 

Av elina - 11 augusti 2010 22:50

Tjatja bloggen!

Är hos berrabergman nu.

Vi har tjockat glass, muffins & kladdkaka, mumsssssssssss & sedaaan

har vi lyssnat på musik & spelat in 2 låtar & lagt upp på youtube. HELT SERIÖST!

Ska visa er detta hade jag tänkt, haha  

Kommentera hur bra ni tycker att vi är...liksom amagad!!!!



You make it real - James Morrison cover! HAHA

Det gick inte att vara seriös i slutet....


Fairytale gone bad - Sunrise Avenue cover. Helt seriöst här med!

Asså båda är typ assega, fattar ej varför. vill cutta youtube. men vi är söt ändå.


Av elina - 11 augusti 2010 17:18

Johan åkte för typ 30 minuter sen, buhu.  

Men nu ska vi snart äta iaf, eller mamma började nu hah. Blir nå thailändskt, gött!


Runt 7 ikväll ska PruppisBergman hämta mig också ska vi till IP & kolla på hennes lags match  

Lite sugen jag kommer bli på att spela då!!

Aja, efter det ska vi äta ananas & baka kladdiiiii har vi precis bestämt oss för. NUJS!  

Det är min kväll ja....jag uppdaterar senare ikväll tror jag väl.

Hare så himla mys ikväll alla soffpotatisar & partynissar....eller va? nämen ciao!

kul att kolla på gamla bilder & hitta massa godingar!




btw, det har tydligen kommit upp frågeruta här på bloggplatsen så

där får ni gärna fråga mig massa frågor!  

Rutan är precis under min omröstningsgrej! hähä

Av elina - 11 augusti 2010 14:00

Johan kom hit för typ 1 timme sen & vi har typ bara dampat nu baaa.

Vi ska ba chilla för det är lättast haha.

Jag måste duscha för jag luktar äckligt, men det är ok!!!!

Jag uppdaterar senare i mitt liv, ciao bella eller nåt.

cute

Av elina - 11 augusti 2010 12:04

Jag brukar inte göra test vanligtvis men nu ska göra det iaf!


1. Fullständigt namn? - Alva Gertrud Elina Sondell  
2. Exakt ålder? -  15 år & 9 månader!
3. Vart bor du? - I själevad på 2 ställen + i svartby ibland haha.
4. Bor tillsammans med? - mamma & ulf på ett ställe. pappa, ragnhild, melvin & julia (ibland morgan) på det andra.
5. Husdjur? - ingeeeeet
6. Färg på ditt hus? - orka inte säga (a) för dom är knäpp
7. När är du född? - 9 november 1994
8. Klass? - ES1b tror jag vi heter haha. Dansestet iaf!
9. Vilket år tar du studenten? - ingen aning. 2013?
10. Något jobb? - NEJJE  
11. När ska du sova ikväll? - Haha, inte vet jag det nu eh.
13. Duschat idag? - Nej men måste snart hah.
14. Kramat någon idag? - Nej :( men snart!
15. Pussat någon idag? - Buhu, nej inte än.
16. Vad har du ätit? - frukost
17. Dagens klädsel? - just nu är det ett par sköna byxor, ett linne & en tubscarf typ.
19. Dagens sötnos? - Melvin är gull.
20. Dagens roligaste? - Morfar. HAHAHA! Mamma berättade något roligt han sagt.
21. Har du många vänner? - Just nu........ehm....
22. Hur många har du kysst? - Asså...när jag var liten körde man typ ryska posten så  kysste/pussade väl några då   hahaha....sen äre väl 2 pojkar som jag kommer ihåg i mina äldre dagar...+ några tjejer haha!
23. Vem kramade du senast? - Mama.
24. Hur många vill du ha sex med? - 1 ba! johan juuu!
25. Hur många har varit otrogna med dig? - En.
27. Har du pojk-/flickvän? - Japppppp  
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Vet inte...mamma kanske.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Ao:)<3 - Jonki !

FAVORIT:
31. Film? - Finns asmånga!
32. Låt? - just nu är det Förlåt - Magnus Weideskog. Får nya favoriter hela tiden!
33. Mat? - EEEEHHHE, vet faktiskt inte.
34. Dryck? - Juice  
37. Stad? - Övik, hahahaha.
38. Land? - Grekland & Italien!
39. Ämne i skolan? - Musik! Shit...
40. År? - 1994. Året då världens coolaste människa föddes.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Johan häh.
42. Personen du kysste? - Eh....tror det är Johan. Nämen, det fattar ni.
43. Gången du spydde? - Haha...8 juni, huvva.
44. Gången du grät? - Det var typ i lördags tror jag.
45. Pizzan du åt? - Vet inte!
46. Gången du var i göteborg? - Vet inte! sist så åkte jag bara igenom typ men kommer inte riktigt ihåg när det var...3 år sen kanske.
47. Gången du var i stockholm? - snart 2 veckr sedan.
48. Gången du var full? - Det var längesen det!   
49. Gången du var hög? - haha, har aldrig varit det pga droger. bara roligt hög  
50. Personen som såg dig gråta? - Johan. Fast han fattade inte att jag grät, knäppis.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart!
52. Hund eller katt? - HUND
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma & mysa.
54. Tv-spel eller datorspel? - Hatar båda.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen med johan är det enda jag vill.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget hah.
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - ph
60. Svart hår eller blont? - båda.
61. Blåa ögon eller bruna? - älskar båda.
62. Choklad eller lakrits? - choklad

63. Göteborg eller stockholm? - ehe, göteborg!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - fanta
66. Pizza eller kebab? - pizza.
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda!
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - har inte räknat.
71. Personer du hatar? - hatar ingen.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - ganska många. men vet vilka som menar det, det är inte alls dom som sagt som menat.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1
74. Glassar du ätit på en dag? - haha  
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - none
76. Gånger du haft minnesluckor? - venneeee.
77. Piercingar har du? - 2
78. Personer du saknar just nu? - 5
79. Gånger ditt hjärta brustit? - allt för många ggr.
80. Vill du kyssa nu? - babu, 1 alltså
81. Ska du träffa imorgon? - 3 eller nåt haha.
82. Sjöng du senast för? - Mamma. Stod å sjöng fint när vi gjorde frukost.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Caroline
84. Spelade du tv-spel med senast? - spelar inte tv-spel. men var förmodligen med julia för jättelängesen.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - johan
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - mig själv + några andra.
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - johan ju

VAD:
90. Gör dig glad? - att sjunga
91. Gör dig ledsen? - elaka ord som verkligen sårar fast dom som säger det inte fattar det...+ dom som sviker. Så jäkla dåligt att det ska behöva bli så ibland.
92. Vad vill du helst göra nu? - duscha.
93. Önskar du att du slapp göra? - mkt...venne...
94. Vill du ha nu? - venne, typ nå gott haha.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - vet faktiskt inte.
96. Längtar du till? - ehe, imorgon....
97. Tycker du om dina betyg? - onej!!
98. Ångrar du i ditt liv? - att jag inte brydde mig om skolan & gick ut med sånna dåliga betyg att jag fick må så dåligt ett tag för att jag inte får göra det jag vill.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Att Johan gick in på min bdb så vi började prata. hihi

Av elina - 11 augusti 2010 11:34

Godmorgon kära blogg! eller nåt...

Vaknade för ganska längesen men låg i sängen till ungefär 10 så gick å åt

frukost då, har suttit med mamma & ulf tills nu å bara pratat & ätit  

Haha, min mamma är bäst!   

Aja, idag så var det tänkt att Johan skulle komma hit men vet inte riktigt

hur det blir för han har ingen skjuts eller nåt. Hoppas han kommer iaf...

Ikväll ska jag iaf vara med Sofia  Det var riktigt längesen så det kommer bli trevligt!

Men nu ska jag packa upp alla mina kläder åså & sedan dammsuga min matta för

det är tydligen massa hår där. Mys!

Ciao

Av elina - 10 augusti 2010 22:31

Hej igen...

Blev jättegod middag runt 8 kanske, loved it.

Sen har jag suttit och kollat på något program med mamma samtidigt som jag

grejsade med hennes hår som jag alltid gjorde när jag var liten tihi.Det var mys!

Nu ska jag lägga mig i sängen med en bit paj som jag hittade (jag ska ut å springa imorgon!!haha  )

& kolla på Poseidon! NUJSNUJS

Sen efter det så går jag & lägger mig. Så godnatt!



Btw, jag hatar att någon anonym kommenterar min blogg............

Av elina - 10 augusti 2010 19:42

ÅÅH! Att allt i mitt liv ska bli bajs hela tiden....okej överdrev lite.

Iaf så går det inte att få upp sadeljäveln på moppen så har fått skruva upp hela saken

för att få ut några viktiga saker jag lagt där.

Men kommer inte kunna åka nånstans typ för att det går inte att tanka när jag inte får

upp den där cpsaken. ÅH! fan.


Aja, nu ska jag snart äta tror jag. tjing

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards