elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under juli 2010

Av elina - 29 juli 2010 14:25

Full fart idag! haha nämen

Har inte kunnat packa så mycket egentligen för det är vissa saker

jag måste ha ikväll så kan inte packa ner än, hah.

Men har fixat lite saker, t.ex varit å köpt godis & festis  

Nu har jag precis fixat mig så ska ta moppen till älskling nu,

vi hörs ikväll  


  

har denna tjusiga ring idag, hähä.

Köpte den i New York för ca 5 år sen! den är gorgeous

Av elina - 29 juli 2010 10:54

Vaknade för runt en timme sen på samma sätt som igår, ähhä.  

Just nu sitter jag och fixar med massa musik så jag kan lyssna när jag åker iväg,

hähä jag berättar senare vart jag ska.  

Det tar lång tid så tror jag ska upp å äta frukost nu, efter det så fortsätter jag

med detta   hörs senare idag!

fän va fin nyvaken tjej

Av elina - 29 juli 2010 00:11

Har packat det mesta nu, förutom lite saker jag behöver använda imorgon åså.

Nu ska jag gå & tvätta bort sminket, ha ansiktsmask en stund & borsta täänderna.

Efter det går jag väl å lägger mig, det är rätt normalt den här tiden, ähähä.

Vi hörs väl imorgon i guessss, godernajt!  


hittade precis den här godingen från förra sommaren när vi var i lycksele  

hahahah, liiite skev kanske.

Av elina - 28 juli 2010 21:57

Kom nyss hem typ!

Idag har vi typ chillat, varit ute å kört runt i gullänget hah &

tyckt om varann ba   !!!! ihi

Nu sitter jag med jordgubbsglass (för vaniljglassen var tydligen köttfärs )

& varm hallongrejs. Så sjuukt gott! Ger mig fina minnen sen jag var yngre, ähäh.

Men ska kika runt på bloggar nu & sen börja packa  

Av elina - 28 juli 2010 14:46

Springturen var skitjobbig idag!

Var ju dels pga jag är så otränad hah, men tror också att

det beror på att det var så jäkla kvavt ute!

Aja, nu har jag precis fixat mig åså & ska ta moppen te baby nu.

Vi hörs förmodligen ikväll när jag kommit hem, ciao  


fint att jag hedde allt hår åt ena sidan sådär :o fast näe

aja,

Av elina - 28 juli 2010 13:06

EHEH, åkte iväg & hämta lite grejer hos mami, hittade det jag trodde jag tappat bort  tur det!

Aja, nu ska jag ut å springa!

ciao


 

Av elina - 28 juli 2010 11:29

Nämen, nu har jag precis käkat frulle.

Runt 1 ska jag ut å springa så jag ska väl bara ta det lugnt fram till dess,

kanske åka en snabbis till mamma för att leta upp en sak som jag inte kan ha

tappat bort fast har typ det, haha.

Kom på nu att jag borde börja packa snart! eller iaf göra en packlista  

Nu undrar ni kanske varför? fortsätt med det  

tihiihihhi

Av elina - 28 juli 2010 10:10

Vaknade för en stund sen av älskling som ringde å väckte mig, thih.

Tänkte bara uppdatera nu att jag lever & kolla runt lite på datorn,

orkar inte gå upp riktigt än  

Fast känner att jag är askissaaaanödig nu hhaha!

Vi hörs senare.  

nyvaaaken!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards