elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under juli 2010

Av elina - 27 juli 2010 23:21

Allt är så himla tråkigt på datorn haha,

ingenting som händer liksom.........

Ska nog ta & tvätta bort sminket å det nu  

Efter det ska jag & sängen ligga med varandra, eller?

Jag ska ligga med han iaf...eller?

GODNATT BA'


me right now, nämen haha. jag ser glad ut,

Av elina - 27 juli 2010 22:41

Tja  

Kom nyss hem, jisses vad glad jag är på moppen min nu! hah

Den jävlades när jag skulle åka till johan men sen har den funkat finfint.

Vi åkte en tur till hemmakväll & hyrde en film, American Virgin blev det  

Så ikväll har vi sett den, varit ute med moppen lite för johan vill ba köra

hela tin, hahah, sen har vi bara tagit det lugnt liksom. As usual!

Nu ska jag kika runt på lite bloggar åså & fördriva tiden,

orkar inte gå och lägga mig än.

Av elina - 27 juli 2010 14:15

Nu ska jag ta min söta moppe till johan & hoppas den funkar hela vägen &

startar när jag ska hem ikväll.

Vi hörs senare iaf! CIAO  


omg  

Av elina - 27 juli 2010 09:52

Idag har jag & johan varit tillsammans i 9 månader  

vi börjar närma oss 1 helt år nu, tihi.

Jag älskar dig så otroligt mycket iaf Johan,

du är det bästa som hänt mig!


 

ignorera mina monsterhänder haha.

-.-

Av elina - 27 juli 2010 09:24

Godmorgon!

Vaknade nyss av att min lillebror försökte väcka min syster,

han skrek att hon måste vakna & att det regnar å är kallt.

Så hör nu att det regnar asmycket ute, mysigt!

Idag blir det väl antagligen att bara vara inne & chilla (inte för att jag brukar göra något annat annars), hade tänkt att åka till stan men tror inte jag vill köra

moppe i det här vädret.

Aja, nu ska jag ligga här ett tag till sen går jag väl upp & äter frulle.

Hörs sen, ciao.

:'|

Av elina - 27 juli 2010 00:30

Hej...

Mitt arga humör har som vanligt gått över till gråt,

åååh, är så jävla rädd så det är inte sant.

Sitter iaf å snackar med charlotte & caroline på msn, dom är fina människor ao.

Ska väl prata med dom ett tag till och sen gå och lägga mig så det gör mindre

ont i mig.  Vi hörs mer imorgon, godnatt  


ska jag ens behöva tänka tanken?

GRR

Av elina - 26 juli 2010 23:47

HEJ!

ÅÅÅÅH vad jag är irriterad  

När jag skulle åka hem från johan så starta inte moppejäveln

så fick stå och försöka kicka igång den hur länge som helst,

tillslut kom papa dit för å försöka hjälpa mig å då efter ett tag funka det iaf.

Sen åkte jag en snabbtur till mamma för å hämta nå grejs, ja då när jag ska

åka hem därifrån då starta den inte då heller så fick hålla på ett tag.

Ett tips: prata med moppen & visa kärlek så funka det, haha nämen.

Nu sitter jag med en välförtjänt smoothie iaf så ska chilla med den ett tag!

See ya

Av elina - 26 juli 2010 18:25

YES!
Äntligen får jag köra moppe lagligt  

Kom precis hem från Umeå & ska ta moppen te Johan nu.

Hörs ikväll!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards