elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under juli 2010

Av elina - 26 juli 2010 11:10

Vi åker strax till Umeå, hörs senare idag!  


Haha tjusigt ;)

såhär ser jag ut idag iaf. Jeans och svart tröja med uringad rygg eller vad det heter  

Av elina - 26 juli 2010 10:27

Godmorgon!  

Vaknade för ungefär en timme sen & har legat i sängen med datorn

å pluggat på moppegrejs igen.

Ska gå upp & käka frulle nu för jag är ashungrig!

Efter det måste jag fixa mig fort, tror jag haha.

Vi hörs mer senare iaf!

Av elina - 25 juli 2010 23:14

Nu har jag jobbat på med moppegrejs i ungefär 3 timmar   

Borde lägga mig å sova nu då, är så sjukt trött!

pga att jag pluggat så mycket + så sov en viss johan jönsson dåligt inatt

så han var tvungen att hålla mig vaken då också, haha.

Håller på att slockna så lika bra att stänga av datorn & lägga mig nu.  

Vi hörs imorgon, godnatt!



Ni som fortfarande är vaken kan ju lyssna på den här, den är awesome  

Den är han som är vuxen människa i Glee haha & han som spelar Barney Stinson i How i met your mother. whoho

(H)

Av elina - 25 juli 2010 20:06

Tja igen  

Är hos min fader nu, whoho!

När jag kom hit så packade jag upp på en gång &

sen for jag ut å sprang  fan vad duktig jag känner mig!
Har inte sprungit på ungefär 1 år så gjorde det bra häh,

sprang inge länge men ändåååå.

Nu sitter jag iaf i helrosa kläder & myser för mig själv,

ska snart börja plugga moppegrejs.  

Vi hörseessee senare igen!


 

blir ingen bild på hur jag ser ut just nu för jag har sjukt fula flätor i håret nu

så jag ser ut som en tysk....hora eller något  

Av elina - 25 juli 2010 17:54

Ursäkta för min horribla uppdatering idag haha.

Har segaste datorn här så har inte orkat +

så vill jag inte att johan ska bli ledsen på mig.

Vi har iaf bara tagit det lugnt hela dagen &

nu ska jag snart åka till min papa så nästa inlägg blir väl med

en fin camisbild. Hörs sen!

Av elina - 25 juli 2010 10:16

Godmorgon.

Vaknade för typ 2 timmar sen snart, omg  

Sitter nu & är sur för att jag är trött osv, orka kliva upp halv 9

när det är sommarlov............men aa..

Vi ska väl ba chilla idag antar jag eftersom det regnar  

Hörs mer senare eller nåt, puss

Av elina - 24 juli 2010 15:27

Hallå igen! Pluggade moppe i typ 1½ timme å sen blev jag lite less.

Nu sitter jag asmätt efter att ha ätit en aaaasgod fläskfilégryta &

nu ska jag väl städa lite på mitt rum för det är inte så trevligt

med massa kläder på golvet.

Sen ska jag kanske träna lite mer moppe medans jag väntar på hun  

Vi hörs mer senare igen ofc  


reprisbild som visar att jag saknar min webbiscamis hos papa,

BRR

Av elina - 24 juli 2010 12:09

Godmorgon  

Vaknade runt halv 11 & har liksom varit nere å ätit frukost + kollat tv tills nu.

Idag ska jag typ bara ta det lugnt (ovanligt?) & plugga moppe förmodligen,

ikväll kommer bubb och gör mig sällskap hela kvällen och hela natten.

Jag har blivit så töntig att jag måste sova med en lampa tänd,

jag kan inte somna om det är helt mörkt för jag tror att nån ska dra mig ur sängen.

Ni som sett Paranormal Activity vet vad jag menar!

Aja, känns bra att han ska vara här då för då kanske jag kan sova lugnt  

Nu ska jag börja plugga, hörs mer sen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards