elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under juli 2010

Av elina - 22 juli 2010 01:00

Eehhe, hej.

Gud vad trött jag är!

Efter att jag kom hem från johan så har jag ba lega nere framför tv:n

och i sista programmet så somna jag i mammas armar..typ, ähä.  

jag är mammas flicka  

Aja, nu måste jag veerkligen sova eftersom klockan är mycket &

jag är såhär trött.

Imorgon kanske jag lägger in bilder på vad jag shoppade idag,

godnatt nu iaf.

Av elina - 21 juli 2010 16:05

Tjaaa  

Kom hit till johan för ungefär 1 timme sen & nu har vi precis spelat biljard  

Jag förlorade men, haha....

Var awesome med Vanja på stan idag!

Först gick på på nån asiatisk restaurang och åt buffé, hur gott som helst!
Sen gick vi runt på stan och jag shoppade faktiskt ganska mycket saker,

stolt över mig själv. hihi  

Vi gick även ner till hamnen & käka glass.

Men nu ska jag vara lite social med bubb, häh,

fast måste träna lite på moppesak också......  

Hörs ikväll iaf, ih.

Av elina - 21 juli 2010 09:55

Godmorgon!

Klev upp kl.9 imorse  

Åt frukost håller på att fixa mig nu..

10.40 måste jag vara klar, maha, jag kommer lyckas.

Jag ska iaf in till stan med tvilling, vanja alltså, idag &

vi ska käka go' lunchN någonstansvårat ställe är fömodligen stängt...buhu.

Aja, blir väl till att gå runt ba ett tag sen, vi hörs mer senare idag iaf!

Ha en bra dag  


kommer kanske outfit bild senare...!

:(

Av elina - 21 juli 2010 00:19

Hej.

Johan lämnade mig ensam för längesen, hah, har sen dess bara chillat

framför tv:n. Blev såklart dubbelavsnitt av Sex and the city fast tyvärr

så somnade jag under 2a, känns inge bra  

Nu ska jag iaf lägga mig under täcket, ihih.

Imorgon blir det förhoppningsvis en awesome dag med Vanja!  

 sweet dreams, godnatt!  (gulligt med alla gubbar)

Av elina - 20 juli 2010 19:02

Det blev ett kort inlägg sist för jag skulle skynda mig ner till johan å maten,

men vi gjorde iaf tacos som var sjukt gott!

Nu har vi gjort det vi bruka: chilla, jag har fått damp, chilla ännu mer.

Snart ska vi ner å spela Med andra ord med mamma och Ulf å se om vi har

nå bra samarbete, hahah.  

Nu bråka johan med mig så måste sluta skriva, ciaaao!

amagad va soeta vi är ttiep   


Av elina - 20 juli 2010 16:27

Hallååå!

Johan kom hit vid 1 och då chillade vi fram till 3 ungefär å

då åkte vi å spela minigolf ;) jag förlora....

Nu ska vi göra tacos :D hörs sen!

Av elina - 20 juli 2010 11:01

Godmorgon!  

Sitter just nu och lyssnar på muuusico! azum  

Vaknade runt 10 och har liksom varit nere tills nudaah, eheh.

Aja, idag runt lunch kommer Johan hit och umgås med mig,

känns bra att jag slipper ta bussen till han idag, ihhi  

Vi får se vad vi hittar på,blir nog inget spec, häh.

Nu tills han kommer ska jag plugga på moppeskiten,

vi hörs mer senare!

:$

Av elina - 20 juli 2010 00:18

Hej...  

Jag vill be om ursäkt till många för mitt beteende idag haha,

nämen...jag rår inte för det.

Förlåt för dåligt uppdatering idag iaf men var på så dåligt humör hos Jonk

plus så blev jag ledsen också, hade ingen lust att skriva där borta då liksom.

Var där och gjorde absolut ingenting pga att jag är blyg...eller inte direkt blyg,

skulle nog mer säga rädd för främmande människor.  

Kom hem runt 10 iaf och satte mig å ba chilla i soffan framför tv:n,

blev till sist Sex and the city! Så efter 2 avsnitt av det & massa andra sex-program,

tror jag att det är dags för mig att sova   ansträngande....hahh.

Vi hörs mer imorgon iaf, godnatt!


 

there is no guarantee that this life is easy

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards