elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av elina - 1 juni 2010 21:47

Testade precis sjunga låten som man ska sjunga, fyfan..det låter förjävligt.

Jag hoppas veeeerkligen att dom kan ge mig en ny chans för jag kan ju :( bajsa på det här asså...jävla skit.

Kan inte få fram nånting på de högsta tonerna och resten låter som om jag är en knarkare i målbrotteee. suuuck.

Ska iaf lägga mig och försöka sova nu så jag kaaaanske är lite piggare imorgon!

Hörs innan jag åker iväg imorgonbitti iaf, godnatt!


 

Av elina - 1 juni 2010 20:59

Nu ä som ja hemma!

Jag ska typ upp och äta tror jag..om jag orkar (y)

Jag måste också börja med en teknikuppgift men jag hittar den inte!!!!? OHMYGOD

Vad ska jag göra?! :o

Papi skulle liksom hjälpa mig så allt skulle lösa sig juuuuuuuuu. Bajsa på det!

Aja, ska leta lite till nu, annars får jag köra på som sääätän imorgon.

Skriver mer senare, ciaaaoiii

Av elina - 1 juni 2010 16:57

Han gör läxa och jag får inte sitta där för jag pratar för mycket,

så ska väl sitta här helt ensam och ha skit kul med mig själv.

Imorgon är det sångprov för musik estet, min röst är fortfarande hes så jag hoppas jag kan få en ny tid. Annars äre ba å köra på (y) hah

Aja, ska spela sönder hans elgitarr nu om jag får igång den :):):)
HEJDAHHH

Av elina - 1 juni 2010 07:40

       haha

Av elina - 1 juni 2010 06:46

Godmorgon!

Fan vad glad jag känner mig nu, för första gången på 2 veckor kan jag prata riktigt såhär på morgonen! Hähäh, fast ska egentligen inte skriva så för då kommer det inte bli bra...(a)

Hoppas iaf på att jag har en någorlunda röst imorgon eftersom det är sångprov för estet då.

Nu ska jag iaf sminka mig och så vidare, lägger in ett litet inlägg innan jag går :)

ciao

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards