elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av elina - 25 juni 2010 23:53

Hej!:)

Haft en sjukt bra kväll alltså, haha.

Det har varit trevligt fast pinsamt ibland ;)

Alla åkte för ungefär en timme sen och har sedan dess suttit och spelat lite piano :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag för jag är jättetrött!

Godnatt på er och hoppas ni haft lika awesome som jag ikväll.


 

bild från idag bara när jag lekte lite ballerina vaaaaah!

Av elina - 25 juni 2010 16:25

Nu är jag färdigfixad kan man väl säga, inget märkvärdigt men ;)

Om en halvtimme kommer Johan, håller på dö för jag har så tråkigt.

Längtar tills han kommer!

Aja, lägger upp bild på hur jag ser ut nu...har jobbat hårt för att få en någorlunda bra bild. Har gått jättedåligt, saknar min cam hos far.

Hör av mig senare ikväll kanske om jag har lust,

ännu en gång nu, ha en riktigt bra midsommar!


 

en enkel grej sådär bara, väldigt fin hållning jag har.

  tja ;);))::):):););)

Hm

Av elina - 25 juni 2010 13:03

Hej igen.

Är väldigt sur och irriterad så orkar inte skriva något märkvärdigt egentligen...

Tänkte bara säga att nu är rummet färdigstädat och jag funderar på att snart gå och duscha och sådär. Runt 5 kommer iaf johan och dom, förmodlligen min moster också.

Blir middag, kanske kubbgrejs och sen ska vi väl bara umgås åså.

Glad midsommar på er iaf!

Hejdå.

Av elina - 25 juni 2010 11:14

Skicka Gratis SMS på GratisSMS.se!


BLI MEDLEM SÅ BLIR JAG GLAD, JAG ÄR FATTIG OCH BEHÖVER SMS.

SNÄLLA     

-.-

Av elina - 25 juni 2010 10:46

Ja...hej ?

Jag är väldigt sur just nu.

Jag hade gjort en asbra plan för min dag och när jag skulle ut för att sola så såg jag bara en massa moln :( där förstördes det då!

Nu ska jag iaf städa lite på mitt rum så det ser skapligt ut när vi får gäster ikväll, hehe..säkert många som kommer gå in på mitt rum men...aa ändå.

hejdah nö

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards